poniedziałek, 22 czerwca 2015

29/05/2015 KUPIŁEM SOBIE SZAMPON

Siemaneczkooo !!!! 
Emotikon kiss
Dziś nareszcie ruszam.... i tak przedłużyłem swój pobyt na miejscu ale zaraz dowiecie się o co chodzi ;D
Praca jak to praca... szło dosyć dziwnie.... jednego dnia... po prostu nic mi nie szło. źle się czułem... stwierdziłem... muszę być chory... a jak jestem chory to znam tylko jedno lekarstwo 
Emotikon grin
Zakupiłem bimber.. litr za 6 zł... i to był błąd...
Wróciłem do Hostelu.... no i walę w kocioł 
Emotikon smile
 szefowa się nie przejmowała no bo przecież Polakiem jestem... u nas jest zimno i my przez to lubimy pić... tak myślą tutaj ludzie a ja w sumie im przytakuje.. bo głupio przyznać się ze my pijemy bo po prostu lubimy pić 
Emotikon grin
 lepiej zganiać na zimno ;D

Wypiłem połowę tej butelki plastikowej... okropieństwo...
Nie pamiętam nic... wiem że oglądałem film "Służby Specjalne" i obudziłem się na drugi dzień.... o godzinie 16 !!!!! nie umiałem wstać z łóżka do 18:30... to był mój najbardziej rekordowy kac jaki miałem od wielu lat !!! no w 2007 roku miałem większego kaca.... ale tamte wydarzenia był patologią totalną a tutaj.. po prostu ten alkohol był jakiś zjebany... dodatkowo miałem mgłę przed oczami przez pierwsze pół godziny.. i się kurwa bałem że oślepłem !!! masakra.... ruszyłem do Burger Kinga.. by pić dolewkę ile się da..... na kacu ;D w godzinę wypiłem milion litrów i wychodzę... idę i słyszę język Polski... i mówię DOBRY WIECZÓR i gadam z panami między 40 a 50 rokiem życia.. marynarze !!!! fajnie się gadało... fajką częstowali... nie wziąłem bo rzuciłem kurzenie 
Emotikon smile
 11 Maja... w Żorskie Święto Ogniowe !!! Powiedziałem sobie... JEŚLI ZAPALISZ FAJKĄ TO JESTEŚ ŚCIERWO I P....AŁ !!!!!!!! TO DRUGIE sprawiło że ni chuja nie zakurzę 
Emotikon grin
 każdy musi znaleźć swój sposób 
Emotikon grin
 grunt to przy alkoholu nie dać się skusić ;D

No pożegnaliśmy się i poszedłem zjeść normalny obiad... nie zjadłem całego.... bo kac.... PIERWSZY RAZ CZEGOŚ NIE DOJADŁEM !!!
Wróciłem.... posiedziałem na kompie i takie tam różne i o pierwszej w nocy mnie wziął kolejny głód... czyli kac zszedł... 
Emotikon grin
Idę środkiem miasta w sumie małymi uliczkami, ciemnymi by opierdolić TACOS 
Emotikon smile
 jakoś już się nie boję... czuję się BEZPIECZNIE w Meksyku !!! serio to bezpieczne i przyjazne miejsce !!!! może w Mieście Meksyk czy Acapulco jest trochę kryminału.. ale tutaj jest git !!!!

Chodzi o to że my jesteśmy przyzwyczajeni do Amerykańskich filmów gdzie przedstawiają Meksykanów w dosyć nieuczciwy sposób !!! Meksykanin nie jest wydziarany ani nie jest bandziorem !!! Meksykanin różni się od nas jedynie swoim kolorem skóry i być może tym że są trochę grubsi od Polaków... bo wiecznie wpierdalają te tortille 
Emotikon grin
Meksykanie i ogólnie Meksyk to niezwykle miły naród !!! bardzo pomocni !!! miło się do mnie odnoszą gdy powiem że jestem z Europy... z POLSKI !!!
Zaskoczony jestem tym że jak się przedstawiam skąd jestem to nie mówią od razu... oo Wojtyla es Polaco.... wszędzie w Ameryce ludzie tak reagowali.. ale ok to jest miasto może to inaczej wygląda 
Emotikon grin
No cóż Piąteczek macie... ja też w sumie go mam 
Emotikon grin
 i muszę ruszyć dupę.... spędziłem w VERACRUZ NIE ROBIĄC NIC jakieś 9 nocy:D z czego 8 w Hostelu... zarobiłem na bańkach na hostel i jedzenie więc prawie jestem na czysto... no może 10 dolców nie odrobiłem 
Emotikon smile
 ale 10 dolców na 9 dni to sukces !!!!

Chcę się czymś pochwalić... jestem wzruszony !!! 
Emotikon frown
Kupiłem dziś sobie SZAMPON 
Emotikon kiss
 tak mam szampon pierwszy raz od dwóch miesięcy...

Wcześniej myłem się płynem do mycia naczyń.... ten sam co używam do baniek... KURWA ludzie już dostawałem szału od tego zapachu !!!
Płyn pachnie dziwnie i jak całe ciało Ci tak pachnie to cie to po prostu denerwuje... czułem przez to dyskomfort !!! a jak już zacząłem robić bańki... to dopiero mnie to wkurwiało !!! jak kilka godzin w spędzasz w tym zapachu i jeszcze się potem tym myjesz...
Postanowiłem wydać 4 zł na szampon 200ml !!! styknie mi do końca wypadu ;D
Poza tym kupiłem golarki... 5 sztuk za 5 zł 
Emotikon grin
 więc łeb będę golił i ryjek też ;D

I pastę do zębów bo się kończy ;D
Czyli mam luksus !!!! bo nową szczoteczkę kupiłem tydzień temu bo poprzednia była już zjechana totalnie 
Emotikon grin
Takie zakupy raz na jakiś czas trzeba zrobić 
Emotikon grin
 tak to bywa 
Emotikon grin
Dzisiaj ruszam stopem jakieś 250km na północ do EL TAJIN !!
Jest tam piramida starożytnych TOTONAKÓW czy jakoś tak ;D
Chcę tu bardzo podziękować Monice 
Emotikon smile
 jednej z Autostopowiczek z ekipy która mimo że się jeszcze osobiście nie znamy.... zainwestowała swój prywatny czas by znaleźć mi zajebiste obiekty na terenie Meksyku.. i tak w sumie ej PIERWSZY RAZ MAM COŚ W STYLU PLANU !! wiem mniej więcej gdzie jadę 
Emotikon smile
 i to dzięki Niej właśnie ;D Dziękuję Moniczko !!! będziemy obalać hektolitry wódy na Ukrainie 
Emotikon grin
A chciałem jeszcze o czymś Wam wspomnieć.... zrobię to też kilka razy byście to UTRWALILI !!! 
Emotikon smile
28 czerwca wylatuję z Cancun do Manchester w Anglii... 
w Manchesterze jestem 29 CZERWCA z rana... i cisnę AUTOSTOPEM z całych sił na pełnej Kurwie...do Francji,Holandii, Niemiec i W KOŃCU POLSKI !!!!! no i nie do Żor... wybaczcie mi kochani.... ale jadę do BIAŁEGOSTOKU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tam jest lekka biba Autostopowa i czymś pięknym będzie dla mnie z takiej trasy wstąpić właśnie tam !!! tym bardziej że ta impreza jest połączona z OFICJALNYM POWITANIEM FAZOWSKIEGO !!!
Po Białymstoku ruszam do Chełma... tam na 2 może 3 dni do przyjaciół wstąpię... raczej nie będę osiągalny ;D
A dopiero jakoś 10 LIPCA dojadę do ŻOR !!!
Będę miał dwa tygodnie na to by spotkać się wiecie z rodziną i przyjaciółmi 
Emotikon smile
 odpocząć też będę chciał !!! z Mamą posiedzieć 
Emotikon grin
 z Bratem, Chrześnicami.... takie normalne życie no !!!:D

Ciężko będzie mnie namówić na jakieś ekstra spotkania dlatego jak coś to widzimy się w OZI PUB !!!! tam będę starał się raz na kilka dni wstąpić 
Emotikon grin
Kolejna sprawa to 25 LIPCA z rana ruszam na PRZYSTANEK WOODSTOCK !!!! jak zawsze spędzam na nim ponad tydzień !!!
Wracam 2 Sierpnia w niedzielę WIECZOREM do Żor, robię pranie... i w PONIEDZIAŁEK RANO jadę na WOODSTOK UKRAINA !!! na tym festiwalu osobiście organizuję WIOSKĘ AUTOSTOPOWICZY POLSKICH I ŚLĄSKICH !!!
Dlatego muszę być wcześniej i zająć się organizacją jak i integracją Polsko Ukraińską ;D
Wracam jakoś 10 SIERPNIA !!! ale tutaj nie wiadomo.. bo AUTOSTOPOWICZE TO NAJWIĘKSZE POJEBY JAKICH ZNAM... i każdy z nas przechodząc przez granicę będzie miał litr Ukraińskiej wódy... więc AFTER PARTY może potrwać do 12 Sierpnia 
Emotikon grin
 nie wiem gdzie.. Sanok.. Kraków... po nich nic nie wiadomo ;D

Czyli jak widzicie pierwsze półtorej miesiąca po powrocie mam ŚCIŚLE ZAPLANOWANE !!!!!! niema opcji by coś się zmieniło bo te biby to moja coroczna tradycja.... Przystanek Woodstock po raz ÓSMY a Woodstok Ukraina po raz Czwarty 
Emotikon smile
Przepraszam WSZYSTKICH TYCH których po drodze nie odwiedzę... nawet jak będę przejeżdżał dwa kilometry od Twojego domu to nie wstąpię.. bo będę CISNĄŁ Z CAŁYCH SIŁ by zdążyć.. Wybaczcie mi to ;D
A TERAZ SZCZĘŚLIWA WIADOMOŚĆ !!!!!!!
KTO Z WAS JEŹDZI NA PRZYSTANEK WOODSTOCK ????
Gdyż pomyślałem że fajnie by było zrobić INTEGRACJĘ ludzi którzy chcieli by się spotkać z autorem kanału PRZEZ ŚWIAT NA FAZIE 
Emotikon smile
Chciał bym takie spotkanie zorganizować oczywiście na WIOSCE PIWNEJ tam kaj żarcie jest... mniej ludzi ;D no i myślę że to będzie Środa 
Emotikon grin
CO WY NA TO ??? JEST KTOŚ CHĘTNY ????
PS: niestety nie istnieje indywidualna opcja spotkań itp nie dlatego że jestem chujem... tylko ja na WOODSTOKU mam swoje Fazowskie życie.. i nie odwiedzam nikogo.. żyje swoim życiem ;D nie chodzi o alkohol chodzi o to że ja nawet na koncertynie chodzę 
Emotikon smile
 do TOI TOIa jak muszę to idę 
Emotikon smile
 na ASP to kurwa chyba papież by musiał być żebym się ruszył... czyli po prostu dla mnie wielkie spotkanie połączone z IMPREZĄ na wiosce JEST ZAJEBISTĄ OPCJĄ 
Emotikon grin
KTO JEST ZA?? KOMENTARZ... 
Emotikon grin
 kto jest PRZECIW to też KOMENTARZ 
Emotikon grin
Wstępnie ŚRODA NA WIOSCE KOŁO ŻARCIA GODZINA 17 
Emotikon grin
Cały dzień nie będę pił by się z Wami zobaczyć 
Emotikon kiss
Pozdrawiam 
Emotikon grin
 !!!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz