poniedziałek, 22 czerwca 2015

26/05/2015 BAŃKI MYDLANE W MEKSYKU I KTO BOGATEMU ZABRONI

Łooooojooooj !!!!! FAZOWSKI JEST SZCZĘŚLIWY !!!
Od Środy żyję w luksusie... jedynie basenu brakuje i Meksykanek w BIKINI !!!
A tak na serio.. to codziennie pracuje od kilku dni... używając Kartonu z napisem "ZBIERAM NA DALSZĄ PODRÓŻ" "EL POLACO" haha !!! i stoję tak pod marketem i robię OCZYWIŚCIE BAŃKI MYDLANE!!!
Zarabiam akurat na nocleg... mam już kwotę całą na pobyt tygodniowy w hostelu (jeden dzień gratis) od dziś będę pracował już na to by wróciło się to co wydałem na jedzenie itp 
Emotikon smile
 i na przyszłość !!! :))

Mam rozkminy na temat tej pracy... bo w sumie to jest ŻEBRANIE ale z klasą.. bo jednak pracuję... bo jednak coś robię...
Bo przecież nie jestem cyganką z najebanym niemowlęciem na schodach od dworca, czy naćpanym heroiną...
Robię coś... nawet sobie wmawiam że JESTEM ARTYSTĄ !!
Dlaczego tak myślę?? no cóż Kochani.. chodzi o to że ludzie chodzą od kilku dni z marketu i do marketu... i widzę ich szok i zachwyt tymi bańkami.. ONI nigdy nie widzieli tak wielkich baniek !!! Dziewczęta się uśmiechają, dzieci są przezajebiście zachwycone... po prostu cud malina !!
Pracuje mi się dobrze mimo że jakoś finansowo systemu nie rozwalam !!! ale chociaż noclegi mi się zwracają i na bieżąco zbieram na jedzenie i przejadam to no 
Emotikon grin
 (to mój czas na odpoczynek)

Ludzie mnie już rozpoznają.. głównie Taksówkarze... zawsze mówią mi z miejsca OOO CZEŚĆ POLACO !!! podchodzę witam się.. no znają moją historię i z jachtostopem i wszystkim i jestem dla nich prze chujem... w sumie to dla mnie dziwne bo dla mnie ktoś taki jak ja to całkiem normalna osoba.. znam takich wielu... ja jestem przy nich pytką jedynie..
Ale cóż.. no widać faceci, KUMPLE to jednak bez względu na wiek i kraj.. mają żarty te same.... jeden ziomuś kajś pójdzie i Ci od razu.. ej to "Pe...ł" jest 
Emotikon grin
 i cisną bekę... ale wiecie tu nie można być pewnym czy prawdy nie mówią bo tutaj jest ich wielu !!! ja im od razu mówię gdy mi proponują pukanie z nim... że jestem z Polski.. Ultra Katolickiego kraju i u nas przez społeczeństwo jest zabronione takie zachowanie 
Emotikon smile
 no chyba że w dużych miastach.. ale chcę widzieć dwóch typów idących za rączkę w Żorach 
Emotikon grin
 i obserwować co się im stanie..
Emotikon grin
Pośmialiśmy się a typ raczej ciepły nie był ;D ale już mam dystans 
Emotikon grin
 bo pytał jak zrobić ten płyn itp... taki miły jest.. nie lubię miłych facetów bo to wygląda dziwnie.. może się uprzedziłem w tych krajach przepełnionych Sodomitami 
Emotikon grin
Poza tym zapomniałem Wam napisać... ej jeden typ podchodzi i daje mi 5 pesos... do ręki.. .i patrzy na te bańki.. po chwili pyta.. ile mi trzeba.. na tą dalszą podróż.. ja mówię że DUŻO... a on że on ma pieniądze... i że mi da...
No i wiedziałem że na 80% koleś chce mnie dymać kurwa za kasĘ... pierwszy raz dostałem propozycje dania dupska za siano... raz mnie próbowano zgwałcić w Turcji ale za FRIKO !!! teraz koleś wziął mnie za męską dziwkę... no KURWA !!! Jak ja chcę wracać już do naszej NORMALNEJ Polski !!!
;D
.
.
.
.
muszę oddzielić posta bo zakończyłem jednym tematem a zaczynam całkiem innym
.
.
.
.
.

DZIEŃ MAMY !!! 
Emotikon kiss
 Boże jedyny !!! ;D

Życzę wszystkim Matkom Polkom wszystkiego najlepszego 
Emotikon kiss
 i by WASZE DZIECI nigdy nie chciały jeździć stopem 
Emotikon kiss
Wytrwałości w najtrudniejszym zadaniu Człowieka jakim jest Rodzicielstwo !!!! (nie chciałem pisać że kobiety, bo zaraz ktoś mi wmówi że miałem na myśli że kobieta niema innych zadań niż macierzyństwo itp itd...) !!!
Tym Panią które starają się o potomstwo życzę WIARY i tego by nigdy się nie poddawały w osiągnięciu tego najwspanialszego marzenia !!!
Ale w szczególności Chcę Życzyć Wszystkiego NAJLEPSZEGO Mojej MAMIE 
Emotikon kiss
 Wybacz Mi mamo że jestem jaki jestem 
Emotikon smile
 że musisz stresować się tym że w sumie jestem tam gdzie mnie wiatr zaniesie... że nie jestem jak inni... nie jestem normalny 
Emotikon smile
 ale wiem że zaakceptowałaś to i mi kibicujesz ;D wiem że wiesz że jestem szczęściarzem... że poradzę sobie w każdej sytuacji.... nie chcę używać brzydkich słów w tych życzeniach ale też chyba wiesz że jestem nie do zaje...ia 
Emotikon grin
 Mamo nie bój nic !! wracam !! jeszcze tylko 6 tygodni.... !! ;D dziękuję Ci za wszystko !! za Pomoc w życiu i podczas podróży!!! ta podróż jest dla mnie najważniejszą lekcją w moim życiu... lekcją pokory jak i szacunku do wszystkiego.. nawet do okruszka chleba... czy do kropli wody... 
Emotikon smile
Kocham Cie !!!!
PS: Jestem grzeczny 
Emotikon grin

.
.
.
.
Ludziska trzymajta się.... sprawy integracji itp dopiero opiszę w kolejnym wpisie.. bo coś się niezwykłego wydarzyło... Fazowski nie wraca na początku do Żor... Faza będzie pod Białoruską Granicą na niezwykłym PARTY !!! ale wszystko opiszę co i jak.. kolejnym razem 
Emotikon grin
YOO 
Emotikon grin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz