poniedziałek, 22 czerwca 2015

21/05/2015 VERACRUZ, MEKSYK

Jeju !!! co to kuźwa ja mam za jazdy w głowie.. 
Emotikon grin
Trochę się zachowuję jak te jebane portale informacyjne "Ko...n Chce STRZELAĆ do Gó...ków !!!!!!
ale nie nie, nie oto chodzi 
Emotikon grin
 nie tak chcę Was zachęcić do czytania.. w sumie w ogóle Was nie zachęcam bo kto chce ten czyta i wie jakie Jazzy mnie spotykają a kto nie czyta ten zadaje głupie pytanie " EJ FAZA GDZIE TERAZ JESTEŚ" haha !! ale wolę te pytanie niż... "JAKĄ KAMERĄ NAGRYWASZ"... A to dlatego że... moja prawidłowa kamera która robiła zajebiste zdjęcia.. miała ZOOM/72X i takie tam.. się zjebała.. nie dlatego że była kiepska.. tylko zawilgotniała no i lipa.. i muszę kamerować i robić zdjęcia ŚCIERWEM nie kamerą... ale dotrwam do końca... 
Emotikon grin
No cóż... przyszło mi się pożegnać z Moniką i wyruszyć w stronę USA... ale zanim to zrobiłem.. jeszcze musiałem znaleźć a dokładnie ZAPYTAĆ PIERWSZY RAZ W ŻYCIU JAK ŻÓŁTODZIÓB... JAK WYDOSTAĆ SIĘ Z MIASTA NA WYLOTÓWKĘ... NO JAK PIPKA JAKAŚ.. ale zaraz Wam wytłumaczę czemu... MIASTO MEKSYK ma około 20 milionów mieszkańców... jest trzecim z największych miast ŚWIATA !!! i jest jednym z najniebezpieczniejszych miast ŚWIATA !!! a ja idiota... zamierzałem jechać na wylotówkę o 16...
No cóż... zapytałem Sosy.. i jeszcze jednego kolegi... ale doszło do krótkiej rozmowy z Sosą... ogólnie 99,9% z Was nie wysłuchał bym i nie posłuchał jeśli chodzi o mój pomysł z sikaniem przez granice na Stany Zjednoczone Ameryki...!! dlaczego?? bo po prostu większość z Was zna temat z telewizji czy internetów... wyolbrzymione 
Emotikon grin
 ale JEŚLI SOSA mówi mi że czytał (czyli nie bzdury tylko fakty) i słyszał od wielu ludzi w Ameryce że tamtejsza granica jest w ch... strzeżona.. że (tam gdzie jechać właśnie chciałem) są największe kartele i przemyty.. i ogólnie jak mnie złapią to może być nawet gorzej niż w Brazylii... po prostu więzienie.. i tyle 
Emotikon unsure
 no cóż przemyślałem sprawę... nie mogę kuźwa 5 tygodni przed przyjazdem do domu dać się załatwić... już zbyt wiele przeżyłem.. już nie kuszę losu !!! poza tym nie wiem czy słyszeliście... że w Meksyku dzieją się różne rzeczy.. np nie tak dawno bo w zeszłym roku... Studenci którzy strajkowali nie ważne dlaczego.. to tylko studenci... ale... POLICJA NA POLECENIE BURMISTRZA przekazała 43 studentów KARTELOWI i oni ich zamordowali i spalili ciała... po jakimś czasie znaleziono masowy grób... tak po prostu.. i mimo że to były środowiska lewicowe.. to kurwa ej... nawet w AFRYCE takich rzeczy się nie robi !!! ale to jest MEKSYK.. tego nie ogarniesz !!

Zrezygnowałem i Sosa znalazł mi szybo sposób na wyjazd... na chłopski rozum pisząc...
Wysiadasz metrem na LA PAZ 
idziesz na microbusa w strone CHICO 
i wysiadasz na tym przystanku

KONIEC !!!
CZYLI DUŻO pytań musiałem zadawać po drodze.. ale ja już mówię na tyle po Espaniolsku że kurde niema problemu.. nawet lubię zadawać pytania bo się uczę wtedy 
Emotikon grin
Spakowałem się pożegnałem się z Moniką i idę w stronę metra !!!! ej bałem się w metrze wyciągnąć kamerę..ale ej oni mieli metro na NORMALNE KOŁA JAK W SAMOCHODZIE !! ale też tory.. więc nie wiem czy one były od napędzania czy do hamowania.. wiem że było to zabawne..
Nie ważne no jakoś dojechałem.. trochę skomplikowane bo jestem z Polski... czyli jedna linia nie 10 !!! 
Emotikon grin
Dojechałem też na autostradę i idę z buta na BRAMKI kaj się umieszcza opłaty za autostradę... standardowe genialne miejsce dla każdego STOPIKA !! 
Emotikon smile
Przychodzę a tam ARMIA.. dużo armii.. no to pytam.... aaaa kurwa zapomniałem !!! zaraz to do kończę... chcę opowiedzieć o sytuacji z metra..
Wchodzimy do metra... walka o siedzenia... ja mam wyjebane 
Emotikon grin
 i siada taka no normalna dziewczyna, fajna ale z ogromnymi problemami dermatologicznymi na twarzy... ale spoko !!! I KOLEŚ KURWA zbyt pewny siebie siadł bokiem do niej i od razu nawija makaron... ja obserwowałem spokojnie.. bo chciałem wykminić, jak wygląda taktyka takiego zbyt pewnego siebie faceta !! i jego logika !!! bo ja to nieśmiały chłopak jestem !! na imprezie gdzie są wspólni znajomi itp to umiem się odezwać bez strachu do niewiasty.. ale żeby tak z DUPY podejść na ulicy czy gdziekolwiek.. NIEMA SZANS !!!

No to koleś nawija... LASKA jest przerażona.. widać że nie jest wystraszona nim.. lecz jej CAŁKOWITA niepewność siebie pewnie ze względu na kompleksy które sobie w mózgu wyrobiła... i nie wie o co chodzi.. czemu typ zagaduje...
Początki poszły mu ciężko.. ale wiecie rozśmieszał ją.... więc już widziałem że trafił w 10... 
Emotikon grin
 po czym jakieś tam poprawianie włosów itp... jej spojrzenia w oczy tak ukradkiem.. mówię... ZIOMUŚ, ZASADZIŁEŚ ZIARNO !!! ZARAZ WYKIEŁKUJE !! no i właśnie... nawijają... a on a już się bawi włosami swoimi... kręci loczki sobie... a to znak że już wszystko jest GIT !! 
Zaczęła panna gadać dużo.. otwarła się.. nabrała pewności siebie... na koniec miała wysiadać.. on ją tam gdzieś uszczypnął.. i w sumie wyszli z METRA razem... KUŹWA !!! MISTRZ ŚWIATA !!! wiedział do jakiej panny podejść.. i jak makaron nawijać... 
Emotikon grin
Ale ja przykładu brać nie chcę i nie będę.. to nie mój świat 
Emotikon smile
 wolę swoją nieśmiałość... ale obserwować takich ludzi lubię... ta ich pewność siebie... jest przerażająca !!! mam nadzieję że jej nie zranił... chodź pewnie długo z nią po przebywać nie chciał 
Emotikon smile
Cóż... dajemy z tą Armią... no to pytam ich czy mogę tutaj obok budynku kimać... pod daszkiem bo może padać... a oni że muszą zapytać szefa itp... no szaraki ale fajne chłopaki !!!
Szef dopiero drugi pozwolił ale nie obok budynku tylko w BUDYNKU... by mi nie było zimno... ja na to że POLAKIEM JESTEM... u nas +20 czy +15 w nocy to komfort 
Emotikon grin
Ale rozłożyłem bez większej dyskusji swoje wyrko.. i gadam z Wojakami... w moim wieku syneczki 
Emotikon smile
 pytają jak się to mówi po polsku jak tamto... ja im piszę na kartce... jarają się naszymi Jasnymi dziewczętami.. i przechodzi obok... dziewczyna/kobieta.... pracująca na bramkach.. bo ma przerwę... uśmiecha się od ucha do ucha !!!! a chłopaki mi pokazują i wiecie jakaś tam gestykulacja.. internacjonalna 
Emotikon grin
Ja się śmieje itp... a ona... otwiera okno w kuchni i uśmiecha się... JA ROBIĘ SIĘ CZERWONY!! nieśmiały chłopiec no ku.... 
Emotikon grin
Woła mnie.. chłopaki już bekę kręcą.. normalnie jak byśmy się znali lata !!! podchodzę a ona czy chcę kawy.. no odmówić nie mogłem.. tym bardziej że tak bardzo mi się podobała.. no mój 100 % typ !!! może poza kolorem skóry i włosów 
Emotikon grin
Siadam wraz z innymi paniami już dojrzalszymi które pracują z Mariją i z jej bratem co się okazało kurde...
Marija wciska we mnie Takos... robi mi ładnie kurde każdy z czymś innym... myje wszystko no po prostu CUDO !!! do tego miała z 40 kg wagi.. MAKSYMALNIE !! ale nie!! nie była chuda.. po prostu miałą z 150 może 152cm 
Emotikon grin
Gadaliśmy wszyscy na różne tematy... Marija obok mnie siadła takie tam 
Emotikon smile
 i nagle chciała zrobić sobie zdjęcie.. mamy zajebiste zdjęcie trochę ROMANTICO!!! nawet trochę bardzo 
Emotikon grin
 ale kuźwa że ja nie wyciągnąłem aparatu... IDIOTA!!

No cóż mogę powiedzieć.. wiele o niej nie wiem... znałem jej brata.. zajebisty typ... polubił mnie !! 
Emotikon smile
 a Marija... myślałem że miała między 25 lat a 35 lat.... pierwszy raz spotkałem kobietę której wieku nie dało się określić... bo wyglądała jak małolata ale widać było delikatnie że swoje lata już chyba ma za sobą... 
Emotikon grin
 pytałem czy ma męża.. nawet za granicą tej zasady się NIGDY NIE ŁAMIE !! nie miała.. o dzieci nie spytałem 
Emotikon smile
W sumie makaronu nawijać nie musiałem bo się sam nawinął.. jak by to Meksykanie powiedzieli FIZIKAMENTE!! samo się zrobiło 
Emotikon grin
 ale czytajcie dalej...

Nagle przerwa się skończyła i dziołszka miała iść do domu już.. 5 minut od stacji mieszkała..na to ja żeby została i potem ją odprowadzę 
Emotikon smile
 a ona że zaniesie torebkę przebierze się z roboczych ciuchów i brat ją przyprowadzi... ja znikłem na kilka minut... a ona jeszcze czekała by mnie utwierdzić żebym czekał !!!!! wtedy mówię aaa Koleżankoooooooooo chyba polubiłaś Fazusia!!! Wam też by się podobała 
Emotikon smile
 urocza normalna dziewczyna !! ale...

Właśnie... powrót z bratem.. i kuźwa na bank jej nagadał.. i nie wiem co jeszcze że nie przyszła 
Emotikon frown
 czekałem 2 godziny !!! bo wiecie Baby to Baby.. ale lipa... no nic smutny poszedłem spać..

Rano się pozbierałem i heja w stronę Veracruz... w połowie drogi wchodzę na nety.. myślę sobie.. napiszę na jej numer... może coś się dowiem... co i jak 
Emotikon grin
 poprosiłem mojego kolegę z harcerstwa by ogarnął temat.. wiecie ja piszę z translatora itp... ;D

I dowiedziałem się że w sumie to głupiutka dziewczyna nie była... a myślę że brat jej otworzył oczy 
Emotikon smile
 że to niema CELU !! 
Emotikon grin
W sumie potem jeszcze kolega mi posłał zdjęcie profilowe gdzie ma na serio już dzieci w wieku szkolnym.. początki ale jednak 
Emotikon grin
 męża nie ma... 
Emotikon grin
 ale utwierdziło mnie to że zamiast 25 lat to mogła mieć 35 może więcej
Emotikon smile
 i tak była cudna 
Emotikon grin
I nie chodzi FACECI o to o czym myślicie.. !!!! nie zawsze wszystko sprowadza się do jednego... po prostu miło mi było że KOBIETA a nie przebieraniec na stacji... się mną zainteresowała no !!! to miłe.. i takie budujące 
Emotikon grin
 ja ją cenię... i wiem że powinna mieć zajebistego chłopa bo serio gadało mi się z nią zajebiście 
Emotikon smile
Chodzi o to że mimo że godzinę wcześniej obserwowałem mistrza to nawet przez chwilę nie próbowałem go naśladować bo jestem sobą !! 
Emotikon smile
niestety foty wspólnej nie zdobędę ale jeszcze w przyszłości poproszę by jakoś posłała.. bo niema fb ani nic..
Emotikon grin
Żoną by być mą nie mogła... ja chcę wybielić dzieci.. a nie bardziej usmolić ;D wystarczy że na mnie gadali w dzieciństwie CZARNUCH haha 
Emotikon smile
 Cygan czy Rumun :D w sumie nie przeszkadzało mi to bo niema nic gorszego jak ktoś Cie nazwie Ży..m :D haha

Ej nie oburzajcie się albo coś.. tutaj sobie żartuję często :) nie ma tu nic ksenofobicznego !!! jestem czarnuchem i lubię to :D ale jak pokażę BIAŁE dupsko.. to zawsze każdy stwierdza że jednak nie mam ciemnej karnacji.. mnie po prostu opala tak :D
Trzymejcie sie.. jo jest w VERACRUZ takie małe miasto tylko milion ludzi... mam spać na plaży... w centrum... nie kumam czemu tak zdecydowałem ale chcę i git !!
YOOOOOOŁ !!!!
PS: Chciałem zobaczyć ile kosztuje najtańszy alkohol.. muszę dwa razy w tygodniu trenować przed powrotem do Polski.. by sobie siary nie narobić... :D
Patrzę.. patrzę... a tam WÓDKA WYBOROWA !!! a koleś taki na poziomie... ogląda WHISKY !! ja na to ... OJJJ... WYBOROWOA... Polaco fantastico wodka... jo mucho Rekomendento czy jakoś tak... koleś patrzy.. a ja ją GŁASZCZĘ...!!!! PO CHWILI po prostu wziął ją do wózka... a ja sobie uświadomiłem że mógł bym w tej branży pracować :D przekonałem moim zachwytem człowieka tak o z dupy do naszego alkoholu.. i ta koszulka POLSKA... patrzył na nią... :) no nic ja kupiłem litr rumu za 10 zł !! ej a wiecie ile kosztowała WYBOROWA 1 LITR!! taniej niż w Polsce !! 37 zł !!! nie dla mnie... ale jednak cena jest git :)
no nic bawcie się !!! i cieszcie Czwartkiem... bo po czwartku już jest PIĄTECZEK !!!!






YOOŁ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz