poniedziałek, 22 czerwca 2015

19/05/2015 MEKSYK, PIRAMIDY I REKLAMÓWKA Z BIEDRONKI

LUUUUUDZIE !!!! ALE HISTORIA !!!!
Będąc w Acapulco dostałem propozycję zapoznania się z Polakami 
Emotikon smile
gdyż jedna z Polskich dziewcząt śledzi mój profil (tak jak Wy) !!! 
Emotikon smile
 tak też wyjechałem stopem do miasta MEKSYK!!! 380km... dojechałem pod wieczór... z kilkunastu metrów rozpoznałem towarzystwo po Polskiej urodzie 
Emotikon smile
 przyszliśmy do domu.. Tequila i pizza 
Emotikon smile
 no jak wiadomo PRZEMIŁO!! i międzyczasie z Monika Baranowska myśleliśmy co to jutro będziemy robić.. i tak zdecydowaliśmy że jedziemy do ruin miasta Majów w Teotihuacan !!! kilkadziesiąt km od Meksyku...

Zebraliśmy się z rana... Monika zaproponowała kupno piwa by się na miejscu napić... myślę sobie no tak Polka !! brakowało mi właśnie towarzystwa z naszą słowiańską mentalnością 
Emotikon grin
Dojechaliśmy.. i próbujemy oczywiście wejść za FRIKO !!!! przeszliśmy wzdłuż... i nie było szans... przeskoczyć płota ani przejść pod.. a bilet kosztował 16 zł... w drodze powrotnej skosztowaliśmy jednego piwka póki było zimne 
Emotikon grin
 i dochodzimy do wejścia głównego 
Emotikon grin
I idziemy tak z dupy wejściem obok by nie płacić.. w milczeniu by ochrona nas się nie czepiła... po ponad 100 metrach cieszymy się i idziemy za winkiel.. a tam kolejne wejście.. kaj się BILET KASUJE... no nic nie udało nam się być cwanymi "POLACZKAMI" po bilet musieliśmy się wrócić.. i zapłacić za niego jak normalny cywilizowany człowiek !!! i jedyne co mogę powiedzieć to KURWA WARTO BYŁO !! tak pierwszy raz zwiedziłem od SIERPNIA jakieś turystyczne miejsce... ale taki był mój cel !! Zwiedzić Meksyk !!! pierwszy pośród około 50 krajów w którym jestem... 
Emotikon grin
Wchodzimy i idziemy nieopodal drogi śmierci czy jak to się tam zwie.. i po prostu robimy sobie fotki ja kręcę filmy... materiał jest BOSKI !!! szkoda że się nie przygotowałem przed wyjazdem ale przy kolejnych obiektach już to zrobię... !!
Wyciągnęliśmy reklamówkę Biedronki !! chciałem bardzo by i Biedroneczka zobaczyła piramidy Starożytnych Majów.. co nie 
Emotikon grin
 i jest z nią wiele zdjęć... jak i weszła osobiście na dwie piramidy... oj schody były tak zajebiście strome że serio ciężko było tam wejść !!! na szczęście warzę poniżej 70km więc poradziłem sobie a od Biedry czerpałem pozytywną energię... ale... w połowie trasy patrzymy.. a tam kuźwa schodzi z tej piramidy NIEWIDOMY GOŚCIU !!! czaicie... prze komandos bo serio te schody były niezwykle strome no !!!

Weszliśmy na miejsce... obczailiśmy wszystko standardowo na około.. usiedliśmy i wypiliśmy piwko 
Emotikon smile
 na słońcu... cały czas się ono wydawało normalne... dla mnie było git bo było poniżej 30 stopni.. więc nawet się nie pociłem.. zemnie się leje jak jest około 35 stopni.. wtedy padam na ryj.. a taka temperatura towarzyszy mi od kilku miesięcy.. 
Emotikon unsure
Po skonsumowaniu pysznego jeszcze chłodnego browarka... postanowiliśmy sobie zrobić fotkę z FLAGĄ GÓRNEGO ŚLĄSKA !! dlaczego wspólnie... bo moja współtowarzyszka jest również ŚLĄZACZKĄ !!!!! tak to bywa świat jest mały !!!
Cóż zejście nie było banalne aczkolwiek było z górki więc pełen pozytyw..
Emotikon grin
 mówimy sobie.. ok ciśniemy na kolejną piramidę.. bo ta wysoka to była piramida SŁOŃCA a ta druga niższa ale za to ładniejsza była piramidą KSIĘŻYCA

Po drodze zobaczyliśmy starożytne malowidło które przedstawiało JAGUARA, które zostało odkryte w 1963 roku.... interesujące to dla mnie bo to najstarsze malowidło jakie kiedykolwiek widziałem w życiu !!! człowiek czuje przy tym jakieś takie emocje no 
Emotikon grin
 się kurwa ukulturalniłem... mega słowo... martwię się że wrócę z tej podróży jakimś nie wiem kim... sam siebie nie poznaje 
Emotikon grin
Idziemy piękne na kolejną piramidę.... mijając stanowiska archeologiczne w których to faceci kopali a kobity patrząc na mały kamyczek, kminiły co to jest... pewnie coś ważnego.. dla mnie to głupi kamyczek... ale ja to zwykł laik jestem no 
Emotikon grin
Wchodzimy... wejście było bardzo szybkie no.. bo drugą połowę piramidy, tam wyżej.. po prostu restaurowali czy coś w tym stylu..widać że cały ten kompleks starożytnego miasta jest odbudowany.. tylko że nie umieliśmy się dowiedzieć jak bardzo ludzie w ostatnim stuleciu to odbudowali... jak to wyglądało wcześniej... na netach też nic o tym nie jest napisane... takie czasy ;D
To już wiadomo fota z biedrą i takie tam inne i schodzimy ładnie.. przechodzimy do takich pomieszczeń jakby domu... macie to na foto... i akurat przewodnik mówiący po Anglikańsku powiedział dzianym Gringo że w tym miejscu znajdował się chyba dom czy coś w tym stylu dla ELITY !!! na co ja od razu... aaaaaaaaaaa tutaj koleżanki lubiły KUKURYDZĘ !!! bo były ostre biby 
Emotikon grin
 i wiecie jak to wygląda.. a to było religijne miejsce więc orgie na całego jak niegdyś w naszym Watykanie

Obczailiśmy temat i czas było wyruszyć do wyjścia...
Mijaliśmy oczywiście stragany z ciuchami i pamiątkami.. i rzuciły mi się w oczy sukienki !! takie urocze na serio piękne sukienki najczęściej jasne z wyszywanymi kwiatkami itp.. trochę podobne do Ukraińskich wyszywanek które noszą tamtejsze niewiasty.... no coś cudownego.. od razu wyobraziłem sobie nasze ukochane i urocze Polki... w takiej sukience i wianuszku na głowie... ahhh coś przezajebistego !!!!
Wychodzimy.. i jedziemy z powrotem autobusem... dojechaliśmy do miasta. i trochę pobłądziliśmy MetroBusem... trzy albo cztery razy będąc na tej samej stacji ... ale w półtorej godziny wróciliśmy do domu.. który znajduje się w samym centrum !!!
Szybkie jedzenie i Monika mówi... MUSISZ SPRÓBOWAĆ PULGUE !!!! ale co to jest... i takie tam różne pytania... no i tłumaczyła mi ale i tak do póki się tego nie spróbuje... nie zrozumiesz o co chodzi !! 
Emotikon grin
Tak po godzinie 22 w MEKSICO CITY w którym mieszka około 20 milionów ludzi... okrzykniętym podobno jako najniebezpieczniejsze miasto świata... które pewnie jest w czołówce takiego rankingu... to sobie poszliśmy ponad kilometr z buta do tego baru kaj to sprzedają... bo tu w centrum niby jest bezpiecznie 
Emotikon smile
 dyskomfort pozostaje 
Emotikon grin
 ale na luzie wypiliśmy !!! pyszne... mimo że tak jak mi Monika mówiła... to się albo pokocha albo znienawidzi... i to prawda:D ja pokochałem 
Emotikon grin
 więc nie miałem spiny 
Emotikon grin
Wróciliśmy do domu.. i przeczytaliśmy na netach co to jest te PULQUE.. i jest to starożytny napój dla Azteków tych wysoko postawionych.. dodatkowo wchodzili dzięki temu w jakiś trans i inne bzdety... 
Emotikon smile
 ja transu nie mam ale wypiłem go za mało 
Emotikon smile
Cóż jutro się wszystko okaże... co się będzie dalej ze mną działo... być może pojadę na północ... starając się dostać na granice MEKSYK - USA by nielegalnie przekroczyć granice odlać się na Amerykańską ziemię i wrócić jak najszybciej ;D by mnie nie dojebali... boje się i wiem że na 70% zrezygnuję z tej opcji.. ale chodzi mi to po głowie 
Emotikon grin
 szansa istnieje 
Emotikon smile
ale też możliwe jest że z Śląską koleżanką na kilka dni pojadę kajś w tripa, ale wszystko zależy od pracy itp... ciężki temat 
Emotikon grin
Cóż to koniec tego wpisu... chciał bym ZAJEBIŚCIE podziękować Monice za zaproszenie !!! i to że pojechaliśmy w to miejsce razem... bo pewnie bym o tych ruinach się nie dowiedział !!! było zajebiście.. i nawet nie wiecie jak ZAJEBIŚCIE SIĘ GADA PO POLSKU !!! jestem bardzo zadowolony... a w sumie to szczęśliwy !! bo pierwszy raz zobaczyłem coś tak wyjątkowego !!!! warto rozwijać się, i nie tylko przeżywać jakieś melanże podróżnicze itp.. warto też po prostu zobaczyć miejsca które zna się tylko z filmów czy zdjęć... i dowiedzieć się trochę np tak jak w tym przypadku o kulturze Starożytnych Majów... no cóż... Fazowski ma zamiar do 28 czerwca tak właśnie teraz postępować... to kosztowne... bo bilety nie są tanie.. ale cały czas mam wyrzuty sumienia że nie wydałem 100 zł na wjazd do WODOSPADÓW w Argentynie które są na liście 7 Cudów Świata... tak mnie to smuci.. że po prostu muszę np odwiedzić najsłynniejsze piramidy w okolicach zatoki Meksykańskiej.. te piramidy które widzieliśmy np w filmie Apocaliptico !!! tak to jest.. chcę i tyle !!!
Pozdrawiam Was i bawcie się na spokojnie 
Emotikon smile
 ja się dziś dowiem co będzie zemną w najbliższe dni 
Emotikon grin

















 nie bójcie nic.... ja zawsze coś wykminie


Emotikon grin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz