poniedziałek, 22 czerwca 2015

17/05/2015 FAZOWSKIE ROZKMINY #3

Tak to Bracia i Siostry wygląda...
że... po prostu miałem ochotę obejrzeć film w języku POLSKIM !!! akurat z lektorem bo w ostatnich czasach nie powstał Polski film który by mi urwał dupę... (widziałem miasto 44) i nie umiem znaleźć filmu Powstanie Warszawskie... tego w których prawdziwych nagraniach podstawione są słowa.. nie znam się jak to się zwie.. jestem prostym zwykłym mieszczaninem.. a kurwa jak by tak wejść głębiej to nawet wieśniakiem... Emotikon grin
I nie chodzi o moje pochodzenie ŻORSKIE... bo to miasto... ale dla Ślązaków to na serio malutkie miasto.. mieścina... MIASTECZKO!!! tak to wygląda.. mimo że mamy ponad sześćdziesiąt tysięcy mieszkańców to to jest małe miasteczko !!
Tak jak śpiewało Sari Ska Band... MAŁE MIASTECZKO GÓRNY ŚLĄSK... MŁODZIEŻ TAM KRZYCZY OI OI !! i tak dalej leci... KOCHAM ŻORY... tak jak i Wy kochacie swoje miasta, gminy, wsie, powiaty i nawet osiedla czy ulice... chodzi o to że każdy posiada jakąś regionalną miłość... nawet jeśli ktoś nie jest patriotą.. a nawet jest zlewaczonym człowiekiem do tego stopnia że nienawidzi np Polski i jedzie po niej gorzej niż Ruska propaganda... to ja chcę zaznaczyć że tak !!! często tak bywa ... ale każdy ma swoją małą Ojczyznę.. !!!
Chcę i marzę od lat... zrobić sobie tatuaż... pod szyją... na tyle by mając koszulkę nie było tego widać... ale chcę by tam powstał pięknie wykonany tatuaż z kolejnością Olimpijską... jak jest PODIUM... tak chcę na środku herb POLSKI, po lewej stronie... herb Górnego Śląska, a zaś po prawej stronie herb moich ukochanych Żor !!!!
To moje największe marzenie od bardzo dawna... i wiem że mimo że kolejność jest w tą stronę to rzeczywistość wygląda całkiem w drugą stronę....
Tak pierw gdybym miał walczyć to za moje ukochane ŻORY...
By uchronić pierw moją rodzinę, najbliższą.. jak i przyjaciół i po prostu swoje miasto...
Drugi jest Górny Śląsk... czyli nie tylko województwo.. to nasza mała Ojczyzna !!! i ludzie których poznawałem od najmłodszych lat... i dopiero gdybyśmy obronili Żory i Górny Śląsk...
Dopiero wtedy przychodzi czas na Polskę !!! tak patriotą jestem ale pierw trzeba myśleć o najbliższych... czyli zapewnienie bezpieczeństwa Rodzinie i przyjaciołom !! Żorzanie są dla mnie nimi.. nawet jak dziś się nienawidzimy to w czasie niepokoju jesteśmy braćmi.. i tak po kolei z Śląskiem i Polską...
Od dawna marzę o tym tatuażu... ale sam nie wiem gdzie, za ile i kuźwa KIEDY !!!.... obym po powrocie miał na to okazję.. bo to coś o czym myślę od przedawna !!!
Pozdrawiam Faza !!!
człowiek który o Waszej 17... rusza do Mexico City... czyli do miasta do którego oficjalnie deklarował od początku że za CHUJA nie pojedzie... ale właśnie... nauczyła mnie Mama bardzo ważnej rzeczy w życiu... NIGDY NIE MÓW NIGDY... no więc jadę !!!! do samego centrum !!!!
Niech żyje przygoda Emotikon grin
PS: Chcę powiedzieć że ABSOLUTNIE tak ma nie wyglądać tatuaż jak jest na foto... to jest mój prototyp bo się nie znam na grafice.. ale może ktoś z Was się zna... i wie jak ustawić herby by było git !!! tak tylko pytam Emotikon smile to przemyślana sprawa od przedawna !!! mimo że gdziekolwiek w życiu wyjadę... czy to do Kambodży... czy do kuźwa Grenlandii !! to zawszę będę Żorzaninem !!!! Górnoślązakiem !!! I POLAKIEM !!!
Czołem wielkiej Polsce !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz