poniedziałek, 22 czerwca 2015

16/05/2015 ACAPULCO, MEKSYK #2

No co może Fazowski rzec... nic konkretnego !!!!!
Jestem w Acapulco !! 
i ogólnie szału nie ma... ja chyba nie rozumiem turystycznych miejsc 
Emotikon grin
plaża.. miasto... i drogo 
Emotikon grin
 jestem Buszmenem... nie jaram się tym no..

Cóż Fazowski ruszył w miasto... błądziłem i tak dalej bo szukałem GLICERYNY... i ZNALAZŁEM !! tak mam glicerynę ale też płyn ten co w Kolumbii a tam on nie działał.. i trochę się boję... ale się zobaczy 
Emotikon smile
 dziś albo pójdę robić bańki.. albo postawię kartkę z sandałami że stoi ta niewidzialny typ... takie czasy trzeba jakoś zarobić 
Emotikon grin
 ale też nie mam pewności ale to zaraz Wam powiem o co chodzi 
Emotikon grin
No to sobie pochodziłem po mieście... i nagle widzę market... pomyślałem Fazowski... czas na Śniadanie mistrza !!! czyli przeróbkę Śniadania Małysza.... On jadł Bułkę i banana.. a ja PIWO I BUŁKI !!! bo chciałem trochę kalorii przyjąć no i te +30 już mnie dobija...
Emotikon grin
Pojadłem, pojeździłem.. no szału nie było !!! ale pod wieczór zjadłem obiad normalny.. w restauracji takiej dla miejscowych za 10 zł.. bo mi organizm odmawiał już posłuszeństwa więc nie miałem innego wyjścia.... jak nakarmić orgiazm normalnymi bzdetami 
Emotikon grin
 i oczywiście TABASCO!!

Miała do mnie dziś dołączyć pewna Polka... na melanż lekki i zwiedzanie miasta.. ale chyba za duży koszt itp jest by tu dojechać więc ja... jadę i jutro będę w Mexico City... i pojedziemy razem nad morze ale w drugą stronę 
Emotikon grin
 !!! muszę się opalić bo jestem blady jak ściana 
Emotikon smile
 no i JĘZYK POLSKI !! tak bardzo chcę w nim pogadać!!! więc ciesze się 
Emotikon smile
towarzystwa mi potrzeba 
Emotikon smile
Aktualnie się pakuje !!! i ogarniam śmieci w plecaku.. jak co miesiąc 
Emotikon grin
PS: był bym zapomniał... ej wczoraj moja host koleżanka mówiła że ma wódkę... i żebyśmy się napili.. no to ja oczywiście VERY HAPPY !! I idę po sok.... żeby zrobić drinki.. wiem to ped...ski!!!! ale lepiej drink niż nic.... 
Emotikon smile
wypiliśmy jednego drinka ino 
Emotikon smile
 zapomniałem że to nie Polka 
Emotikon frown
 Boże jak mi Was brakuje Poliaki moje ukochane Cebulaki 
Emotikon kiss
 zniszczę się z Wami gdzie tylko chcecie !!! ZAWSZE TAM GDZIE WY !!!!

Buziaki dobrzy ludzie !!!! yoooł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz