poniedziałek, 22 czerwca 2015

15/05/2015 ACAPULCO, MEKSYK + OD TERAZ MIESZKAM W WILLI

Witojcie !!!!
Ej zaspany jestem ale napisać posta muszę... 
Emotikon grin


Przede wszystkim gorące pozdrowienia z ACAPULCO w Meksyku !!!!!
A tak serio... czas opowiedzieć o moich historiach... przygodach itp ;D
Wjeżdżając do Nikaragui zdołowałem się opłatą... jaką musiałem umieścić... dodatkowo zepsuły mi się sandały i pojechałem zamiast nad wulkan.. to na plażę gdzie kolegowałem się sam ze sobą.. samotność już dobija mnie totalnie.. do tego stopnia że dostałem do głowy... po prostu załamałem się jak byle pizdeczka... mimo że zawsze twierdziłem że jestem niezniszczalny psychicznie... to okazało się że to nie jest prawda...!!!!!!!!
Sam po sobie jeździłem słownie... od braku ludzkości normalnej Polskiej itp... zacząłem na prawdę od DAWNA gadać sam se sobą.. i zdarza mi się mówić w 5 językach ;D by sobie przypominać Ukraiński czy ruski 
Emotikon grin
 i tak dalej ;D
A tak serio bardzo.. to nie miałem innego wyjścia jak po prostu wyjechać z tego kraju... bo doszedłem do wniosku że przez wjazd do niego nabrałem złej energii więc wyjeżdżając pewnie nabiorę dobrej:D no i wyjechałem !!!! nie jadłem przez 40 godzin... bo kurde nie chciało mi się jeść... moja psychika była tak zdruzgotana tym wszystkim co mnie otacza od miesięcy... że już miałem wyjebane na wszystko... nawet na żarcie... 
Łapałem stopa i dojechałem do 
n granicy Hondurasu , spędziłem tam wiele godzin... ale znalazłem za to fajnych ludzi do gadki !! złapałem stopa do samego El Salvadoru !!!! a dokładnie to na granicę... i tam przespałem się na granicy.. ale zanim to się stało.. poznałem młodych policjantów !! postawili mi pepsi i gadaliśmy o wszystkim!! Pytali o Polki... jak kilka miesięcy temu raczej nie zachwalałem zbytnio naszych niewiast.. a raczej skupiałem się na tych ze wschodu.. tak DZIŚ MOGĘ POWIEDZIEĆ ŻE POPEŁNIAŁEM WIECZNY BŁĄD!!! Polki są najcudowniejszymi kobietami EVER bo są naszymi Polkami !! i tyle !!! chcę za żonę Polkę. Bo się wychowała w tym samym bagnie co ja 
Emotikon grin
 i ogólnie kocham Je z całego serca !!! no i gadałem jakie jesteście ślicznie itp... i ten młodszy policjant się pod jarał aż do tego stopnia że oglądał na telefonie filmiki z Polkami itp... pytał jak to z poderwaniem... to powiedziałem że Polki są TYLKO DLA POLAKÓW!!! I koniec dyskusji 
Emotikon grin
 tak mam radykalne poglądy na ten temat koniec kropka ....ale.... taka prawda że gościu był taki pikny że pewnie ogarnął bym temat w jakim akademiku czy imprezie... dosyć szybko 
Emotikon grin
 no po wszystkim pokazał mi miejsce kaj mam spać... mówiąc że całą noc będzie niedaleko i nic mi się niestanie !!!!
No to wstałem z rana... ogarnąłem transport na najbliższą stację... tam się UMYŁEM !!! i obczaiłem mapę... bo w sumie nie ogarniałem kaj jo je... 
Emotikon grin
 i pojechałem no... ej !! Salvador jest przepiękny !!! ma mnóstwo wulkanów itp... bardzo żałuję że nie mogłem się tam zatrzymać i pozwiedzać... ale powiedziałem sobie... FAZOWSKI jedź do MEKSYKU OD RAZU !! tam na bank nabierzesz zajebistego humoru !!! i bez względu na cokolwiek... nawet piękne widoki... postanowiłem je olać i jechać bez zatrzymywania się !!!

Tak też dojechałem do granicy Gwatemali... spałem po stronie Salwadoru... z rana złapałem stopa i jakoś tam dojechałem do granicy z Meksykiem... !!! nie chcę nic gadać ale tak zmarnowałem w ch... czasu na internety.. bo lubię.. bo mam do tego prawo.. bo INTERNET I KONTAKT Z WAMI I PRZYJACIÓŁMI TO JEDYNY SPOSÓB NA TO BY POCZUĆ ŻE NIE JESTEM SAM !!! JAK PALEC... Jak... po prostu sam i tyle... 
Rozmawiałem z dwoma osobami... naglę patrzę... a tu już godzina wieczorna.. czyli za 15 min będzie ciemno... KURWA!! Rozbierałem się w 30 sekund.. i idę w stronę granicy... bojąc się o swoje życie.. DLACZEGO???? LUDZIE W GWATEMALI CO DRUGI FACET MA PISTOLET.... noszą go za paskiem normalnie w spodniach... 
Jak szedłem na granice, już robiło się ciemno... to się zbierali w ekipki i na mnie gapili i coś gadali do siebie... czułem się jak by mogli mnie zaatakować dla fantów... a tam to całkiem możliwe... !!! KURWA BIEGŁEM !! ja klocek wielki.. i obleśnie gruby po prostu biegłem na granice... Dobiegłem JUPI !!!! strażnicy na mnie patrzą... a ja na to.. PORKE AORA ES PELIGROSO... i skumali że posrany byłem w środku miasta 
Emotikon grin
sprawdzili paszport.. OPŁATY WYJAZDOWEJ NIE BYŁO ... więc byłem prze szczęśliwy.... 
Emotikon grin
 wchodzę do MEKSYKU!!! Ciemno jak w dupie... 
Meksyk powitał mnie w sposób na serio zajebisty !!!! 
Zapytałem busiarza czy jedzie w stronę autostrady... bo chcę tam spać na stacji benzynowej... koleś powiedział ze spoko.. koszt 3 dolce i chuj.. ja mu tłumacze że na dzień mam 1 dolara i że jeśli mu tyle zapłacę to nie będę jadł jutro... ale go to nie obchodziło 
Emotikon grin
 więc pojechałem... próbowaliśmy zamienić moje pieniądze w kilku miejscach i lipa... i jesteśmy na stacji pierwszej... i mówię że ja tu zostanę bo nie mam jak mu zapłacić.. a On na to.. JEDZIEMY DALEJ !!! i tak dojechałem 30 km na stację gdzie było milion policjantów 24/h !!! zajebiście spało mi się w namiocie... padał deszcz więc nie było tak gorąco... 
Rano chcę łapać stopa.. ale INTERNETY mnie pochłonęły do godziny chyba 16 !!! czaicie... !!!
Naglę mówię że muszę coś łapać bo mam 2 dni na dotarcie 
Emotikon grin
 do ACAPULCO!!! 
Wychodzę... łapię.. i za mną krzyczy pan z busa... takiego wiecie komercyjnego.. i mówię że nie mam kasy itp.. ale koleś każe mi wsiadać... no to wsiadłem.. dojechałem do miasta... zjadłem 3 kajzerki... popijając wodą z kaktusa... i idę na dworzec... szukać busa na wylotówkę 
Emotikon grin
 pytam typa... ogarnia Anglikański... ok jakoś poszło.. podwiózł mnie do miejsca kaj jest autobus na wylotówkę... za 3 zł tam też dojechałem !!! mówię sobie OK JESTEM W MEKSYKU !! bardzo niebezpiecznym kraju.. w Polsce bym stopem w nocy nie jeździł.. w Meksyku z tym problemu nie mam 
Emotikon grin
 lubię takie akcje 
Emotikon grin
 to łapię stopa:D no to pierwsze na stacji na której mnie nie chcieli... Policjant mnie z niej wyganiał itp... ale jeden kierowca mnie zabrał !!! dało radę 
Emotikon grin
 dojechaliśmy do MANIFESTACJI... znowu zablokowali drogę tym razem na DWA DNI !!! ALE JA nie dość że jestem szczęściarzem to jeszcze szczęście przynoszę.. bo jak podjechaliśmy to zaledwie za jakiś czas otwarli drogę !!! ale ja się dowiedziałem po fakcie.. gdyż złapałem pickupa !! dojechaliśmy na stację kaj myślałem że już będę spał... ale nagle widzę faceta i zagaduje do typa.. który wyglądał jak z Amerykańskich filmów.. jak więzień jakiś Latynoski.. oj okrutna twarz 
Emotikon grin
 haha i koleś bardzo się bał mnie zabrać... 10 razy pokazywałem mu paszport i że wszystkie papiery mam legalne... i nie dziwie się mu... wiecie o tym że W MEKSYKU JAK I CAŁEJ AMERYCE POŁUDNIOWEJ JAK I CENTRALNEJ po prostu KONTROLA POLICJI JAK I WOJSKA JEST CZASEM NAWET CO KILKADZIESIĄT KM !! zatrzymują wszystkie auta i kontrolują.. !!! no ja pierdziele!! Przetrzepali mi plecak na lajcie... jak zawsze i wsiadam do ciężarówki i jedziemy.. za 30km kolejna kontrola... i mówię do typiary że trzepią mi po raz trzeci plecak od kurwa 2 dni.... i wkurwiony daje jej do sprawdzenia... ale wyczaiła że chyba mówię prawdę więc odpuściła 
Emotikon grin
Jechaliśmy bardzo długo jak dla mnie !!! Koleś wyobraźcie sobie miał IDEALNĄ MUZYKĘ !!! taką z lat 80tych... spokojną... lekko romantyczną.. mimo że wyglądał na takiego co by słuchał sam nie wiem czego 
Emotikon grin
I tu już zatrzymaliśmy się serio w czarnej dupie... gdzie był sklep i taka buda z trzema kolesiami którzy na lewo sprzedawali benzynę.... 
Emotikon grin
siadłem z nimi... i gadamy sobie... po Anglikańsku... aż dziwi mnie że tyle ludzi ogarnia tu ten język.. pewnie pracowali w USA...
Nagle zatrzymał się ziomuś... wyglądający równie kryminalnie co poprzedni.. ciężarówką tak rozjebaną że nasze STARY są w kwiecie wieku... jak i JELCE, KAMAZY i inne prehistoryczne samochody 
Emotikon grin
Zapytałem.. okazało się że jedzie akurat tam gdzie mi zależało tej nocy dojechać !! spaliśmy po drodze... ja na siedzeniu !! nie z nim k...!! bez takich mi tu 
Emotikon grin
Dojechaliśmy o godzinie 11 
Emotikon grin
 i targam z buta do tunelu... by być na wylotówce.. i zatrzymuje się autobus.. MÓWIĘ ŻE NIE CHCĘ JECHAĆ BO JESTEM AUTOSTOPOWICZEM.. kolesia to nie interesowało wziął mnie AUTOBUSEM na 140km.. !!! DZIĘKI BOGU!! Bo nic prawie nie jechało w tamtą stronę... i tutaj w tym momencie chcę Wam powiedzieć że serio MEKSYK to tak wspaniały, gościnny i przyjemny kraj że się to w głowie nie mieści ciesze się że tak tutaj pędziłem.. nawet przepierdalając na szybko przez 4 kraje... ja tego POTRZEBOWAŁEM !! psychika po tylu miesiącach działa w różny sposób... jak szybko się załamałem.. tak szybko POKOCHAŁEM ŻYCIE!! Tak to brzmi dziwnie... i ciężko to pojąć ale.. ej ja jestem FAZOWSKI... nie znacie drugiej takiej osoby jak ja... mnie nie ogarniesz... ja sam nie ogarniam.. ale jeśli wmówiłem sobie że po przekroczeniu Meksykańskiej granicy będzie zajebiście to tak było !!! bo właśnie trzeba umieć manipulować nawet samym sobą !!! i tak robię jestem szczęśliwy bo uświadomiłem sobie że jest tu ZAJEBIŚĆIE!!! Jestem w mieście o którym nic wcześniej nie wiedziałem.. a kojarzyłem jedynie z głupiej piosenki.. gdzie była wymieniona nazwa tego miasta 
Emotikon grin
 ale ej... w sumie miałem opowiadać o autostopie to przechodzimy do tematu 
Emotikon grin


No to już wiem na czym skończyłem..
Dojechaliśmy... ja dogadałem się że zapłacę 5zł za 3 dosyć spore TACOS i pół litra takiego kompotu... czyli tanio!!! I TAK PIKANTNE że.... zieje się ogniem dwa razy !! czyli tak jak lubię... !!! prawie się najadłem.. ale jem dziennie tylko raz.. w ilościach.. no pół obiadu.... tak powiedzmy więc chudnę dalej.. co mnie zadawała 
Emotikon grin
 EJ OGARNIJCIE TERAZ... PIERWSZY FILMIK... I OBCZAJCIE JAK TAM WYGLĄDAM... NORMALNIE MASAKRA HAHA !! DZIŚ TO ZOBACZYŁEM I JEDNAK JAKAŚ TAM RÓŻNICA JEST... ale dobra lecim dalej...
Złapałem stopa na rondzie.. PIERWSZY RAZ W ŻYCIU ZATRZYMAŁ MI SIĘ OGÓREK !!!! jakie te auto jest słodkie... normalnie rzygam tęczą... wolę naszą NYSKĘ!! I taką posiadać niegdyś będę... bo jest piękna !!! 
Niema co się rozpisywać... spotkałem wielu ludzi... ale nie przywiązuję do tego uwagi bo kuźwa to ludzie na godzinę czy dwie !!! i koniec... więc samotność liczy się dalej 
Emotikon grin
Dojechałem z wielkimi trudami w 3 dni do Acapulco !! mieszkam w WILLI OGROMNEJ!! Z basenem... podziemnym garażem... zrobiłem sobie pranie.. zjadłem dziś mega tani obiad bo za 10 zł... kurczaka ryż i sałatkę.. z kompotem... tak tanie bo zamykali już bar bo było po 17 do tego w ch... TABASCO!! Więc jutro rano będzie ogień 
Emotikon grin
Udało mi się dojechać ogólnie jak widzicie... ciężko było.. wiele historii i głodu... ale było pięknie !! mogę oficjalnie przekazać Wam że jestem szczęśliwy !!!! na serio jestem szczęśliwy... ZNOWU!! Oto chodzi że muszę czasem ładować pozytywną energią swoje akumulatory.. bo jak widać potrafią się wyczerpać 
Emotikon grin
Zostanę tu kilka dni... spróbuję sprawdzić czy jest odpowiedni płyn do naczyń i gliceryna.. by robić bańki.. poza tym marzy mi się nurkowanie w rafie koralowej.. ale temat pewnie jest ciężki.. a co najważniejsze lekko za drogi dla mnie.. ale to moje marzenie więc jeśli da się coś zarobić na bańkach to może się uda 
Emotikon grin


Poza tym mieszkam u pewnej Panny z Coucha 
Emotikon grin
 jeśli miała by z 10% Polskiego pochodzenia to by była moją żoną... przecudowna dziewczyna !! miła, skromna, urocza i lekko nieśmiała 
Emotikon grin
 no i prześliczna ale pewnie wielu z Was by powiedziała że całkiem normalna.. ale ja doceniam w Kobiecie ten naturalny prosty wygląd... takie kobitki są najlepsze.. a nie wylaszczone zbyt bardzo 
Emotikon grin
 nie mówiąc o szlaufach bo dla mnie to nie kobieta to glonojad 
Emotikon grin


Naturalizm i git majonez !!! 
Nie pytajcie faceci oto co Wam chodzi po głowię... śpię tu ino z jej rodziną i są bardzo mili !!! i zostaję tu na dwie noce więc jest super 
Emotikon grin
To chyba na tyle... historię moją znacie... i na przyszłość mówię Wam... ZMIANA TAKTYKI !!!!! 
Od tej pory będę pisał na bieżąco posty.. nawet nie mając internetów... po prostu będę tekst zapisywał.. bo znowu zapomniałem Wam napisać na bank 90% zajebistości jakie mnie spotkały.. ale bez spiny... ogarnę temat !!! Meksyk to pierwszy kraj który mam zamiar zwiedzić podczas tej podróży... i nie żartuje 
Emotikon grin
 poprosiłem o sporządzenie mapy pewną miłą osóbkę i mam 6 tyg na zjechanie prawie całego Meksyku !!! i git majonez !!!
Chcę Wam przekazać że od granicy Kostarykańskiej nie nagrałem ANI JEDNEGO FILMU CHYBA !!! przejechałem może z 2 tyś km i nie mam ani jednego foto.. a piękno które widziałem pozostaje tylko dla mnie... nie kręciłem nie robiłem fot... bo nie miałem klimatu ale... od dziś się to zmieni!!! Będę robił foty i kręcił filmy non stop !!! 
Emotikon grin
Ciesze się że podobał Wam się film z Kopalni !!! szkoda tylko że tak mało ludzi z Was komentuje moje wpisy czy filmy.. rozumiem że się Wam nie chce albo coś... ale uwierzcie że czasem jak jestem na totalnym dnie psychicznym... to właśnie Wy pomagacie się Mi PODNIEŚĆ Z TEGO DNA!! Wiele razy już to robiliście... 
Dziękuję !!!!!!!!!!!!!

A teraz coś z innej beczki... ROBIĘ TO CAŁKOWICIE Z WŁASNEJ WOLI!!!! Od razu Wam mówię...
Emotikon grin


Wiem że wielu z Was nigdy nie interesowało się Podróżami i takimi innymi bzdetami... ale chciał bym Wam kogoś polecić... TEŻ HANYS!!! TYCHY!!!! Facet a zarazem mój kumpel... i człowiek z którego zdaniem się zajebiście liczę... WYKMINIŁ TRIP ZA KTÓRY STAŁ SIĘ MOIM IDOLEM !!! 
W średniowiecznym stroju... z całym wyposażeniem średniowiecznym... poza telefonem by pisać posty... jak i Z DWU METROWYM KRZYŻEM wyrusza na pielgrzymkę średniowiecznym szlakiem pielgrzymim z Polski do RZYMU !!! czaicie bazę!!! Haha prze chuj !!!! koleś jest zajebisty!!! Ma dobre poczucie humoru i nie jest słodkim misiem więc będzie co czytać !!! wchodźcie na Jego Fan page... OBCZAJCIE FOTO... i po prostu kliknijcie LUBIE TO !!! i obserwujcie Pawła !!! nie pożałujecie tego na bank!! Ma na dotarcie 90 dni !!! ale pewnie zrobi to szybciej 
Emotikon grin
 chodzi o to że po powrocie napije się z nim na Woodstocku, co mnie zajebiście cieszy 
Emotikon grin
 !!! jeśli zrobi to szybciej 
Emotikon grin


Oto jego Fan Page :

POZDRAWIAM WAS I BAWCIE SIĘ !!! PIĄTECZEK PRZECIEŻ JEST 
Emotikon grin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz