poniedziałek, 22 czerwca 2015

18/04/2015 KOLUMBIA #4 I LOT DO PANAMY

Dziękuje wszystkim Wam za pomoc !!! Udzieliliście mi jej w tak ciężkich dla mnie czasach!!!!!
Dzięki Waszej pomocy mam pieniądze na bilet jak i na jedzenie na najbliższe 2 miesiące, więc nie musicie sie martwić, że będę głodny.. jeśli mnie znowu bank nie okradnie itp itd.. to możliwe, że w Panamie kupie jakiś najtańszy używany komputer by regularnie jak wcześniej do Was pisać!!!!! Dziś się ważyłem iważę 68kg.. niby mam niedowagę wedle skali, ale dalej jestem gruby... 
Albo ja juz mam cos z głową... nie wiem... ale jeszcze 5 schudnę i będzie git !!

Obiecałem sobie ze razem schudnę 30km.. i jakoś to zrobię.. a jak nie to przecież płakać nie będę 
Emotikon grin
 biletu na prom NIE DALO SIE KUPIC !! Nie przyjmowały karty płatniczej a próbowało kilka osób.. ale kupiłem w prawie tej samej cenie lot z Bogoty do Panamy!!!! Samolotem!!! więc ruszam stopem do Stolicy Kolumbii !! Bo mam 1100km !!! APROPO URODZIN !! kilka osob mi napisało że zależy im na tym bym sie tych dwóch piw napił w nie!! Tak też zrobiłem !! Wypiłem dwa i pól piwa... Więcej juz nie umiałem było Bosko!!! Dziękuję Wam jeszcze raz z CALEGO SERCA !! i życzę udanego Weekendu 
Emotikon kiss
Emotikon kiss
Emotikon kiss

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz