poniedziałek, 22 czerwca 2015

08/05/2015 PALENIE MARIHUANY Z LENIWCEM

Uf.... nareszcie mogę napisać posta !!!

ZOBACZCIE MÓJ NOWY FILM!! SUBSKRYBUJCIE I UDOSTĘPNIAJCIE
https://www.youtube.com/watch?v=RotPNZPjkkU
Witam serdecznie !!!
Poszukiwania leniwców sprawiały mnie o ból głowy!!! byłem w dwóch parkach narodowych... i nie spotkałem ich... poza tym wiedziałem gdzie są jeszcze dwie miejscówki gdzie mogę je spotkać ale... poczytałem trochę o tych wspaniałych zwierzętach.. i muszę Wam powiedzieć że nie mogę... po prostu nie mogę narazić ich na jakiekolwiek ryzyko !!!!
Chodzi o to że to są najzajebistrze zwierzęta na świecie.. ale też są zagrożone WYGINIĘCIEM !!! i chodzi o to że przemyślałem sprawę... i tak na serio to nie mam pojęcia jak by zareagował leniwiec na dotyk człowieka w NATURALNYM środowisku.. a tym bardziej na DYM MARIHUANY !!! EJ żarty żartami ale ja nie mam zamiaru zrobić nikomu krzywdy... chyba się starzeje.. bo rok temu miał bym na to wyjebkę ale teraz... jakoś dziwnie się tym przejmuję...i może to jest spowodowane właśnie tym że zaczynam dojrzewać?? a może mądrzeć ;D
No cóż.. łapałem stopa do Limon... miejscowości którą odkrył Kolumb w 1502 roku w poszukiwaniu bogactwa... 
Emotikon grin
W odległości kilkudziesięciu km na południe jest słynne SANKTUARIUM LENIWCÓW!! w którym była między innymi Pani Martyna Wojciechowska 
Emotikon smile
 Sanktuarium było zamknięte... ale dogadałem się by mi chociaż jednego Leniwca pokazali 
Emotikon smile
 i pokazali mi piękną Panią 
Emotikon smile
 która ma 23 lata i jest pierwszym uratowanym leniwcem na terenie tego Sanktuarium !!! wspaniałe słodkie zwierze 
Emotikon grin
 ale cóż dotknąć mi go nie było dane 
Emotikon frown
Był trzeci maja !!!! święto Narodowe!! jako patriota musiałem przed swój dom wywiesić flagę !!! i tak też zrobiłem !!! a TY WYWIESIŁEŚ FLAGĘ PRZED DOM ??? no właśnie, sam sobie na to pytanie odpowiedziałeś w trybie błyskawicznym...
Flaga nie jest poprawna.. ale nie mam innej... a ta mi pomaga w ch...!!! bo każdy widzi napis POLSKA i kojarzy ją z POLONIĄ i tak jakoś nie raz złapałem na nią stopa 
Emotikon smile
Co miałem osiągnąć to osiągnąłem 
Emotikon smile
 łapałem stopa do Nikaragui... ok 7 dolców kosztów wyjazdu z Kostaryki.. zdzierżyłem bo wiedziałem o nich ale.. kurwa za wjazd do pierdolonej Nikaragui zapłacić musiałem 12 dolców !!! kłóciłem się na całego to mi babka anulowała pieczątkę.. nie miałem wyjścia.. zapłacić musiałem !!

Miałem jechać do Rivas a stamtąd na prom z rana.. ale mi się sandały zepsuły i nie wszedł bym na wulkan !!! no jak nie urok to sraczka po prostu
Emotikon grin
Mówię sobie.. ok jadę nad ocean zresetować mózg wódką... najobrzydliwszą jaką w życiu piłem... 400 ml mnie pozamiatało jak niegdyś potrafił litr... wrócę jak jakaś pipka... nie potrafiąca pić i w sumie nie ma co płakać 
Emotikon smile
 abstynent prawie jestem to innego wyjścia niema jak stracić łeb do picia 
Emotikon grin
 nareszcie sobie popływałem w oceanie... bo nabity byłem 
Emotikon smile
poza tym strzelałem sobie fotki.. ale ogólnie cierpiałem na SAMOTNOŚĆ!! od tej samotności dostaję już do głowy... mam tego dosyć i odliczam dni do powrotu... wiem że chcę wrócić !!

No cóż jestem w stolicy Nikaragui i... i w sumie miał być zajebisty wpis... ale za dużo przeszedłem w ostatnich dniach i aż nie mam weny na napisanie... muszę jechać do Meksyku jak najprędzej by tam zjeść coś pikantnego !!! brakuje mi chilli


Idźcie na Wybory kochani !!! mój film będzie w poniedziałek lub wtorek 
Emotikon smile
czeka na wstawienie 
Emotikon grin
 przed wyborami go wstawić nie można bo by ktoś oskarżył o łamanie ciszy wyborczej czy inne bzdety 
Emotikon smile
 dlatego no oczekujcie a jest na serio dobry !!!!! 


Emotikon smile
PS: zmieniłem styl 
Emotikon smile
 jestem łysy !!!! i będę 

Emotikon grin

Emotikon smile

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz