poniedziałek, 22 czerwca 2015

10/04/2015 KOLUMBIA NIE TAKA STRASZNA I MOJE 25 URODZINY

YOOOŁ !!!
To mój prawdopodobnie ostatni post w moim pierwszym ćwierćwieczu 
Emotikon grin
Zajebiście mi się jeździ po Kolumbii.. mówili że ciężko się łapie stopa.. ale pytając na stacji... zawsze się kogoś znajdzie.. i co ?? tak też jest!! czyli jak w Europie zachodniej... 
Emotikon grin
W sumie nie pamiętam ostatnich dwóch dni... nie przez to co myślicie.. po prostu nic ciekawego się nie stało !!! Jeździłem na pace... jak i osobówkami.. mili ludzie mnie otaczają !!!
Jedyne co mogę powiedzieć to to że byłem w jakiejś okolicy gdzie jest wiele partyzantki Kartelowej.. dlaczego?? bo co 5 kilometrów była kontrola wojska... non stop !!! ludzie zaczynają mój Hiszpański rozumieć... i ja ich troszeczkę też... ale to i tak na poziomie KALI TO KALI TAMTO.. ;D
Poza tym dziewczęta... ah... one patrzą się w taki sposób że chciałbym pozostać w każdej małej mieścinie przez którą przechodzę 
Emotikon grin
 !!!! ale muszę cisnąć do Baranqulli czy jak to się tam zwie 
Emotikon grin
 wiecie Plaża... temperatura powyżej 30 stopni !!! czyli coś czego nienawidzę.. ale tak długo narzekałem na zimno... że muszę sobie odmienić i ponarzekać na ciepło !! ;D Polakiem jestem.. narzekać zawszę będę..

Dziś spotkało mnie coś nowego... jeśli chodzi o Amerykę... Policjant zapytał czy coś jadłem.. powiedziałem prawdę że dziś jeszcze nie ale spokojnie jutro coś zjem bo będę na miejscu !!! nakarmił mnie.. mówię że nie trzeba !! ale on na to POLICIJA KOLUMBIANA !!! Czyli chyba chciał pokazać że to dobre chłopaki i też to prawda !!! cały czas są dla mnie wszędzie mili policjanci !! ten policjant dodatkowo ZŁAPAŁ MI CIĘŻARÓWKĘ NA 150KM !!! ahh coś zajebistego bo byłem w miejscu beznadziejnym 
Emotikon grin
 musiałem i tak tyrać tam w słońcu przez 5 km.. więc no tak jak mówię.. BOSKO !! 
Emotikon wink
Jestem na stacji.. i idę w kimę za jakiś czas... i jutro będę na miejscu...bo pozostało mi jakieś 250km... cóż mogę rzec???
Tak zamierzam przeżyć 10 dni patologicznej biby, biby która będzie moim wejściem w dorosłe życie... pierwsze ćwierćwiecze za mną... ahh.... !!!! zamierzam pracować robiąc bańki w parku czy jakimś innym dogodnym miejscu.. a wieczorem iść na pole namiotowe.. integrować się.... być może chodzić na dyskoteki bo są za friko.. a stara polska tradycja mówi... NAPIĆ SIĘ PRZED DISCO I NIE KUPOWAĆ NIC W BARZE ;D to takie normalne że chyba każdy z Was wie o co chodzi ;D Pisać między czasie nic nie będę bo będę miał mózg rozjebany.. 
Emotikon grin
 wole by Was to ominęło haha !!!

Nie martwcie się... planowałem to co się wydarzy od dwóch lat !! wiem co będę robił i że granicy granic nie przekroczę... kilka sytuacji po drodze mnie nauczyło pokory... ;D ale.. kurde to będzie rzeźnia 
Emotikon grin
Trzymajcie się i bawcie ostro !!! ino z głową ;D ja napiszę być może za kilka dni (w co wątpię) lub za ileś tam dni ;D




No nic pozdroo Kochani !!!! Ćwiara na pełnej KURWIE !!!! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz