poniedziałek, 22 czerwca 2015

07/04/2015 CALI, KOLUMBIA I FIAT 125P!

Elo Elo 5..........2..........0 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
Emotikon grin
No cóż Wam rzec 
Emotikon smile
 byłem w Ekwadorze i już mnie w nim niema 
Emotikon smile
Z Sosą się spotkałem i spędziliśmy jakieś 3 dni 
Emotikon smile
 na pożegnanie jeszcze dwa browarki wypiliśmy w parku... ochroniarz podjechał motorem i powiedział że tutaj nie można pić w miejscu publicznym i że mamy to jakoś skitrać 
Emotikon smile
 no to w plastikową reklamówkę daliśmy i jest git 
Emotikon grin
 
Pojechałem autobusem by wyjechać jakoś z miasta... dziwna sprawa... stałem w centrum na stacji i nic się nie dało złapać... w nocy położyłem się normalnie na chodniku... i spałem na nim z maczetą po swojej prawej stronie schowaną pod śpiworem ;D

Cóż z rana musiałem się wydostać autobusem pod granicę.. innej opcji nie miałem !!! cóż na koncie mam 37 zł na drugim 10 groszy i to mi styknie
Emotikon smile
 poza tym mam 20 dolców już w Kolumbijskiej walucie więc jak dojadę tam gdzie jadę to zacznę pracować i będzie git majonez!!

Przekroczyłem granice !! mówię sobie KOLUMBIA KURDE !!!! 
Tak to kraj podobno niebezpieczny którym rządzi korupcja i kartele kokainowe... kraj w którym są najpiękniejsze kobiety świata.. na których widok można sobie wydłubać oczy... ojj coś niesamowitego !!! idę idę i patrzę a tam DUŻY FIAT!! ojj ale się cieszyłem że już 200 metrów od granicy spotkałem coś wyprodukowanego u nas 
Emotikon grin
 tak w Kolumbii jest dużo naszych Fiatów 125p !!! spotkałem już kilka 
Emotikon smile
Łapałem stopa i lipa... przeszedłem całe miasto z buta i wydostałem się na kijową miejscówkę i idę w kimę pod daszkiem bo padało..
a z rana łapałem znowu.. i zatrzymał się pierwszy kolunio.. i szybko dowiedziałem się że to jest nieoznakowana taksówka.. wyjebał mnie w najgorszym ever miejscu gdyż z górki kaj stała armia i kontrolowała auta.. nikt się w takim miejscu nie zatrzyma.. więc cisnę z buta i zagadałem do chłopaków rozwożących napoje po sklepach.. wzięli mnie na najbliższą stację, obdarowali napojem 
Emotikon grin
 fajne synki ;D

Łapię i co ??? zagadałem do kolesia który był z żoną.. mówi że jedzie w drugą stronę i łapię dalej.. on podjeżdża i mówi że jeśli chce to on jedzie do najbliższego miasta... popracuje 2 godziny (architekt budownictwa) a ja poczekam z jego Żoną.. pojedziemy do takiego kościoła by go zwiedzić itp... no mówię sobie spoko chodź koleś musi bardzo ufać swojej PIĘKNEJ żonie.. tak Kobita na zdjęciu to mamuśka 
Emotikon smile
 i jej uroda jest standardowa jak na Kolumbie i jak na Kobietę która już ma rodzinę, dzieci itp ;D WSPANIAŁA OSOBA!! mimo trudności językowych to dawaliśmy radę się dogadać 
Emotikon grin
 i co?? kupiła mi Bryl oczek z Panią Maryją !!! ciesze się z tego powodu gdyż mam amulet !!! wcześniejszy oddałem Sysylli w Puerto Williams 
Emotikon smile
Wypuścili mnie za miastem bym łapał stopa... wcześniej nakarmili za co jestem mega wdzięczny !!! jadłem "STEJKI" hehe 
Emotikon smile
Łapię i nic złapać nie umiem.. podjechał drogi samochód terenowy.. a w nim koleś około 30tki i jego MISS KOLUMBIA dziewczyna.. ja pierdole.. jak można być tak pięknym !!! to niesprawiedliwe 
Emotikon grin
Pytam czy mnie zabiorą.. a oni na to ALE MY JARAMY.. NIE PRZESZKADZA CI TO ?? na co ja NO CO TY NIEMA PROBLEMU !!
I to nie do końca była dobra decyzja. gdyż ZAKRĘTY W GÓRACH były skrajne... ja z nimi spróbowałem haszu bo niegdyś ktoś .. powiedział że w tamtych okolicach jest najlepszy towar ever w świecie !! więc spróbowałem i jeden buch rozjebał mnie na wieki !!! Boże.. dobrze że czegoś takiego w pl nie ma 
Emotikon grin
 i to był błąd bo jak jechał na zakrętach itp to po prostu bałem się.. ale skupiłem się na tym co jest za szybą... WIDOKI BYŁY NIESAMOWITE !!! ale wróciły do mnie stare nie fajne zwyczaje po tym gównie.. a mianowicie PESYMIZM !! wtyrałem sobie że jestem głupi.. po chuj podróżuje, po co to robię... itp... ale walczyłem z tym i to srogo !!!! no i wkręciłem sobie że czuje się nieświeżo !! ;D głupek... haha po drodze zatrzymaliśmy się po taką pannę.. Rzygała całą drogę.. no tak to jest jeśli dziewczyna młoda z malutkiej miejscowości nagle wybywa z domu do wielkiego świata 
Emotikon grin
 nie oceniałem jej mimo że ja przepłynąłem Atlantyk i nawet mnie nie zamuliło...ale za to jak wypije zbyt dużo miksów.. to potrafię sobie wstydu narobić !!! nie komentuje... każdy ma swój organizm !!!
Cały czas mi dawali coś na gastro.. na co ja uznając starą zasadę "NIE DRAŻNIJ GASTRO" (ej koleś w autobusie rapuje przy bom boksie haha)

Ale pod wieczór późny zjedliśmy sobie Stejka 
Emotikon grin
 i frytki !!! 
Emotikon smile
 DALEJ JESTEM GRUBY !!! muszę jeszcze 10 kg schudnąć.. i zacząć się mobilizować do robienia brzuszków i pompek.. ahh.. co z tego że chcę jak nigdy się zmobilizować nie umiałem i nie umiem !!! ale walczę i mam nadzieje że wywalczę to !!! 
Emotikon smile
Wypuścili mnie w centrum obok stacji tak jak chciałem.. przekimałem się się za budynkiem.. jak żul... i z rana właśnie pojechałem na terminal...(PRYSZNIC!!!!) i musiałem wziąć autobus do najbliższej miejscowości bo jestem w Cali.. zajebiście dużym mieście...
A GDZIE SIĘ WYBIERAM ???
Postanowiłem że swoje 25 urodziny spędzę na PLAŻY KOLUMBIJSKIEGO ATLANTYKU !! tak jeszcze mam tam 1100km.. ale muszę mieć bibę życia... aaajj !!! aż się doczekać nie mogę !!! Będę pracował.. może spał na polu namiotowym by poznać....... fajny ludzi ;D i by było git !!!









Pozdrawiam serdecznie i oczekujcie na kolejny film !!! materiał już został przesłany ;D aa i więcej nie jaram !!! to zbyt mocny towar na takiego laika jak ja ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz