poniedziałek, 22 czerwca 2015

08/06/2015 FAZOWSKIE ROZKMINY #5

Jo nie chce nawet mówić... nie ma o czym mówić... to najpiękniejsza noc od wielu miesięcy.... nie dlatego że mam kogoś o kim byście chcieli myśleć.... mam błąd w mózgu.... chcę dobrze... zawsze z zasadami... ale ok nie będziemy napierdalać
Ludzie pięknie muzyka leci.. pije z takimi nacjami że w Polsce ledwo kto wie że takie istnieją.... ale mi %%%%% nie brakuje.... bo tradycyjny alkohol ma 60% ja sam nie wiem... !!!!!!

Uwierzcie w siebie... cokolwiek Was otacza !!!!! jestem prostym chłopakiem nic nie miałem ponad to !!!
Ale zapraszam Was....
Nie będzie komuny... bo tyle materiału jest....w następnym materiale są te problemy !!!!
Niech BÓG błogosławi nas Wszystkich !!!

1 komentarz:

  1. To chyba na bani pisane
    Jeden Pan Bóg raczy wiedzieć co Fazowski chciał przez to powiedzieć XD

    OdpowiedzUsuń