poniedziałek, 22 czerwca 2015

06/06/2015 KANION SUMIDERO, MEKSYK

Piszę posta... ale czy go napiszę... się okaże.. bo piję... z Włoszkami 
Emotikon kiss
Tak w ogóle SIEMAAA !!
Niestety nie mogłem pracować bo nie było ludzi !!! i kurde... sam czekałem aż nazbiera się 15 osób by popłynąć...
Tak dla tych co nie czytali wcześniejszego wpisu... pojechałem zwiedzić KANION DEL SUMIDERO !!! coś pięknego !!!
Zapłaciłem między 50 zł a 55 !!! dużo i to bardzo !!! ale warto było bo takich widoków jeszcze w swoim życiu nie miałem !!!
Pływaliśmy przez dwie i pół godziny... ogólnie widzę że za długo przebywam w odosobnieniu... daleko od NORMALNYCH ludzi..
Martwiło by mnie to jak by nie fakt że Ci ludzie po prostu byli standardowymi TURYSTAMI Z KASĄ !! jedna stara panna która wy piździć musiała się do każdego kurwa zdjęcia i robić zawsze tą samą minę bo sobie ubzdurała że wygląda w innej kiepsko mimo że ani mina ani super aparat jej nie pomoże bo jest po prostu.... ahh!!! przemilczę 
Emotikon grin
 po prostu chciała mieć piękne foty przy wszystkim na fb żeby ktoś ją zechciał no..

Nie brakło też dwóch mięśniaków pijących cały czas browary i robiących z siebie kurwa wielkich macho !!!
Ojciec czyli głowa rodziny.. starszy koleś próbujący dorównać swoim idiotycznym dojrzałym dzieciom... mimo że koleś widać że ma coś oleju w głowie.. ale wybaczam mu.. chciał dobrze.. byc COOL...
Nie brakło też laseczki z oburzoną miną jak by tam była za karę.. BO PRZECIEŻ JESTEM TAKA FANTASTYCZNA ŻE MOGLIBYŚMY IŚć DO GALERII A NIE OGLĄDAĆ JAKIŚ IDIOTYCZNY KANION...
Ogólnie to taki to turystyczny świat... ja sobie uświadamiam że mam wrócić do przebywania z ludźmi na co dzień.. aż się boję ;D wszystko mnie denerwuje... i irytuje... mimo że wiem i że ja pewnie jestem denerwujący i irytujący ale... wyjebane mam...
Emotikon grin
 za długo w samotności... bo nie liczę kierowcy który mnie zabiera na 2 godziny do auta i koniec 
Emotikon smile
Cóż było pięknie !!!! widziałem krokodyla i dodałem nawet foto na którym jest krokodyl z młodymi !! mają jakieś 20cm max !! i co ?? i nic nie widać bo moja kamera to ścierwo... dlatego nie lubię robić fot bo wychodzą tragiczne !!! 
Emotikon grin
 ale nie po to się zwiedza by mieć foty tylko by podziwiać swoim wzrokiem te miejsca !!! to jest najlepszy aparat !! ten który mamy w głowie ;D

Skończyła się wycieczka... posiedziałem na netach i mówię, dobra Fazowski jedziemy do San Cristóbal de las Casas !!! czyli NAJPIĘKNIEJSZEGO MIASTECZKA W MEKSYKU... i mogę się zgodzić że to prawda... 
Emotikon grin
Na razie nic nie zwiedzam... ani nie robię fot.. bo właśnie dlaczego ??
Bo Fazuś spytał pracujących dziewcząt kaj jest najtańszy hostel... okazało się że jest SQUOT Hostel za 50 pesos na dzień !!! czyli połowę mniej niż w VERACRUZ !!
Szukałem go dosyć intensywnie i znalazłem..i pierwsze co w środku to uderzyła mnie "CHMURA DYMU" myślę sobie no tak... Lewacka chata to jest 
Emotikon grin
 nawet w nazwie mają słowo CHE !!! więc... ahh

Cóż... są tu ludzie z Ameryki południowej jak i z Europy 
Emotikon smile
 Włoszki Greczynki itp 
Emotikon smile
Myślę sobie od początku.. JESTEM W JASKINI LEWACKIEJ.. więc Fazowski... będzie z kim pić ;D
Oni sobie ćpają te swoje zioła 
Emotikon smile
 rozdzielają na porcje bo też nimi handlują.. ale ja od dwudziestych piątych urodzin nie tyknę już niczego w swym życiu bo takie miałem postanowienie 
Emotikon smile
 inie ciągnie mnie 
Emotikon smile
 co miałem spróbować to spróbowałem i git 
Emotikon grin
Ale za to ja pija z nimi 
Emotikon smile
 jest miło 
Emotikon smile
 sympatycznie... mimo że pewnie ideologicznie się od nich różnię o 180 stopni to mi to wisi bo ja nie oceniam po poglądach a po czynach !!! 
Emotikon smile
Nie mam co się rozpisywać... miałem i mam różne rozkminy...
Ludzie nie wiem jak ja mam wrócić do Jewropejskiego Sojuszu... utracić wolność i dać sobie KAJDANY nałożyć na ręce....
Nie chcę o tym wiele pisać... ominę temat... wiem czym jest życie w wolnym kraju... gdzie każdy sam o siebie dba !! gdzie KURWA nikt Ci nic nie narzuca dla TWOJEGO JE...GO BEZPIECZEŃSTWA...
Nie wiem jak sobie poradzę z tymi kajdanami.. wiecznymi zakazami... i gnębieniem ludzi !!!!
Ale ja przetrwam wszystko !!!
Polskę Kocham mimo że ma chore prawo i do tego respektuje prawo jeszcze bardziej chore z bardziej chorych krajów niż Sama Polska jest 
Emotikon smile
Nie bójmy nic 
Emotikon smile
 Polska się zmienia... powoli się zmienia.. młodzież !!!

Jedyne co wiem to to że każdy SOJUSZ prędzej czy później się rozsypie... i wraca normalność...
Nie mówię o Poli...ce... bo to nie jest miejsce na to !!!
Chodzi jedynie o słowo WOLNOŚĆ !!!!
Wolność / Freedom / Liberta...
Kto wyjechał kiedykolwiek do krajów gdzie ludzie są wolni... ten zrozumie... jak ciężko jest wrócić do Europy.... 
Emotikon frown
Pozdrawiam !!! zostaję tu na Weekend i zamierzam dorobić się by mi się wróciła wycieczka na rzece jak i noclegi z żarciem \;D
Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia filmu który będzie po Weekendzie !!!
PS: Film ten wzbudzi wiele kontrowersji... być może będę tego żałował... ale nie mogę uprawiać OSZUKAŃSTWA 
Emotikon smile
Byle by mi tylko nie zablokowali konta na YouTube czy tu na FB...
Tu ma być tak jak jest !!!
Jeśli coś zrobiłem... to macie to obejrzeć !!
Zero ściemy i omijania !!!
YOOOOOOŁ !!!!!!!!!!!!!!!!!






















1 komentarz:

  1. Czytam tak czy aby po książkę sięgnąć. Styl masz dynamiczny, to najważniejsze. I obserwacje socjologiczne, składanie masz trochę dresiarska, ale za to narracja kwiecista!😁👏😉 Daje rade

    OdpowiedzUsuń