poniedziałek, 22 czerwca 2015

22/06/2015 NAJLEPSZY AUTOSTOP ŻYCIA!!!

Siemankooo !!!!! Nadszedł czas bym Wam opowiedział o moim drugim (pierwszego opisać nie mogłem ) ale o drugim ale jednak NAJLEPSZYM AUTOSTOPIE ŻYCIA !!!
Pierw chcę Nasze Kochane Niewiasty prosić by się nie czuły zniesmaczone krótkim filmikiem który udostępniłem ;d tak jak napisałem w komencie.... Tylko Was cenię Emotikon smile bo to Wy jesteście naszym ukochanym Dobrem Narodowym i Dumą Rzeczpospolitej Polskiej Emotikon grin mimo że przed tą podróżą miałem sporą słabość do dziewcząt ze wschodu.. to podczas tych CZTERDZIESTU DWÓCH tygodni zrozumiałem że to nasze Polki są najlepsze Emotikon smile
Lecimy !!!! z Postem Emotikon grin
Poszedłem z buta na wylotówkę z TULUM Emotikon grin łapałem stopa dosyć długo... i ziomuś się zatrzymał by mnie zawieść na stację Emotikon grin wysiedliśmy.. a ja chciałem łapać do CENOTES !! czyli jakieś 25 km od Tulum Emotikon grin
Łapałem przez kilka godzin.... no może dwie... może trzy.. i jak zawsze już szukałem miejscówki do spania w okolicach stacji... aż tu nagle zatrzymuje się BIAŁY NISSAN ;D
Wsiadam a tam przesympatyczny Eduardo był i Maria ;D
Spytali kaj jadę... i jakoś po 10 kilometrach zaproponowali bym jechał do ich hotelu na obiad Emotikon smile mówię że nie trzeba że to dużo kosztuje a ONI że nie nie nie... że Oni tego chcą... no to się zgodziłem Emotikon grin
Jeździłem... a tam KUR... wjazd do Hotelu jak z kosmosu... kilkadziesiąt może kilkaset hektarów ziemi !!! Pola golfowe... samochodziki elektryczne które podwożą zmęczonych Gringo te 300 metrów pod samą chałupkę Emotikon tongue!!!
Wchodzę a tam kurde salon, i dwa pokoje !!! luksus totalny !!! Emotikon grin Jemy obiadokolację którą przygotowała Maria bo jej pasją jest właśnie gotowanie... ludzie coś cudownego po prostu !! jeść pięknie przyrządzone przez kucharkę pasjonatkę obiad... no nie da się tego opisać !!!
Nagle mówią... Chodź idziemy na basen... ja patrzę a przecież wieczór już dosłownie jest.. a Eduardo mówi że tutaj w tym pokoju mam łóżko i że zostaję ;D no masakra !!!!
Jako że miałem same łachmany... Eduardo podarował mi koszulę i spodenki... na zawszę... dzięki czemu wyglądam NAWET elegancko Emotikon grinubrać śmiecia i można startować w konkursie „BĄDŹ ŁABĘDZIEM” hahaha
Wypiliśmy w międzyczasie jakieś 3 piwka... Corona Emotikon smile pierwszy raz je piłem bo drogie jest Emotikon grin ale pyszne !!! polecam Emotikon grin
Idziemy na basen... a tam jest ich KILKANAŚCIE !! w wodzie podpływasz do baru... i w wodzie pijesz sobie drinki ;D wiecie dla mnie to jest COŚ !! ja nigdy takich warunków nie miałem.. raz w życiu pojechałem na All Inclusive... do Tunezji... ale wtedy byłem leniem totalnym Emotikon smile teraz zajebiście mi się podróżuje po Fazowski Emotikon grin
Popiliśmy trochę.. i Eduardo mówi.. DAWAJ DO OBOK HOTELU.. bo jest Fiesta Emotikon grin
Zakryłem ręcznikiem dłoń..by nie było widać że nie mam opaski i idziemy Emotikon grin a tam na parkiecie AMERYKANKI... jak i Meksykanin... ej... tego się opisać nie da !!! BOGACI LUDZIE TO FAKT... ale w naszych stereotypach... Amerykanie to grubasy i tak dalej i tak dalej... ale tak jest z pospolitym Amerykaninem.. bo Ci dorobieni to znowu... wyglądają ZNIEWALAJĄCO !! Dziewczęta mają kaloryferki na brzuchu i są niezwykłe zadbane.. i wkładają duży trud w to by wyglądać Bosko Emotikon grin
Obserwowałem ogólnie zachowanie Dzieciaków (18-20 lat) dorobionych Rodziców...
I to jest smutne w chuj Emotikon smile jak oni się piżdżą do siebie... i tak dalej ;D nie chce mi się tego opisywać ale no dziwne uczucie i doświadczenie dla mnieEmotikon grin ta rywalizacja w konkursie jak to dupeczki na śmierć i życie chcą wygrać by drugiej bogatej dupeczce pokazać że jest lepsza ... Emotikon grin jak by się oglądało durne komedie Amerykańskie Emotikon smile
Z Edwardo za to znaleźliśmy lepsze zajęcie... była nią Tequila Emotikon grin
Pobawiliśmy się odpowiednio... późną nocą wróciliśmy do siebie i po skonsumowaniu jeszcze po piwku położyliśmy się spać Emotikon grin
Rano wstaję normalnie w RAJU... poranna toaleta.. i Edwardo mówi... Dawaj jedziemy do Tulum ponurkować... no ok czemu nie Emotikon grinPojechaliśmy tam... i jak sami po zdjęciach widzicie !! Nurkowanie pełną parą w Rafie koralowej nieopodal Ruin Starożytnych Majów które widać na zdjęciu Emotikon grin
Woda dosyć lekko syfiasta ze względu na to że kilka dni wcześniej napierdzielał straszny deszcz... a kolejną sprawą chyba jest to że masowa turystyka niszczy chyba te miejsca..... tak mi się zdaje Emotikon tongue nie ogarniam do końca ;D
Fotki porobiliśmy... filmy też Emotikon grin jest git majonez !! po drodze na naszej łódce poznaliśmy Niemkę Emotikon smile Anna Emotikon smile Zapytała mnie czy możemy zawieść ją do centrum bo to było kilka km od tego miejsca... no cóż zapytałem inie było problemu ;D
Nagle doszło do sytuacji (ona nie ogarniała nic a nic języka Hiszpańskiego) a ja z Edwardo tylko po Hiszpańsku a z Maria w języku SPANGLISZ ... i doszło do propozycji żeby jechała z nami na inną plażę... ja sam nie wiedziałem gdzie Emotikon grin To jedziemy Emotikon grin a tu chodziło o plaże w naszym hotelu Emotikon smile i tak też zdziwiona OTWARTOŚCIĄ Niemka doznała tego co ja.... nagle z Dupy trafia do przepięknego hotelu... luksus totalny... Maria mówi... Tutaj śpisz... Laska nie ogarnia... ale jak to... i śmiejemy się że w Europie to nie możliwe prawie... Emotikon grin ale cóż... Wynajęcie tego Apartamentowca kosztowało za jeden dzień 1500zł Emotikon smile więc grubo....
U nas tyle się płaci za wycieczkę do Egiptu i masz wszystko spanie, lot, jak i żarcie no i ALKOHOL ;D
Cóż... popływaliśmy w morzu... i nagle Anna załamana mówi.. że jej koleżanka u której mieszka... szykuje dziś jakieś tam wydarzenie i że ona absolutnie nie może zostać a bardzo by chciała... przekonywali ją ale nie dało się Emotikon smile mi to już na początku mówiła ale myślałem że coś ogarnie... ale widocznie nie mogła Emotikon smile
Eduardo mówi.. to My Cie odwieziemy Emotikon grin a przy okazji pojedziemy na obiad :) wsiadamy w 6 osób do auta.. bo znajomi z poprzedniej nocy chcieli jechać z nami :D
Jedziemy i zatrzymuje nas Policja... za zbyt dużą liczbę osób w samochodzie (nigdzie to nie przeszkadza policji ale widocznie to miejsce turystyczne więc biznes musi być)
Niemka załamana że przez nią będzie mandat :) Meksykanin z USA wyciąga kasę na łapówkę.. a Eduardo gada na boku z policją i... po kilku minutach podchodzi i mówi .. a to ten Polak .... tadada tada di... miałem coś powiedzieć po hiszpańsku... i policjant po prostu go puścił :D haha walnął pewnie bohaterską gadkę jak to pomógł turystą itp itd :D i ani łapówki nie musiał dawać ani nie dostał mandatu...
Zawieźliśmy Annę i jedziemy zjeść obiad.... Eduardo mówi... o tutaj jest git.. bo Mariachi tutaj gra.. ja patrzę a to kurde perfekcyjna restauracja... niezwykle droga... no ale ok.. jak tak mówi to idziemy :)
Obiad niesamowity.. pierwszy raz jadłem homara itp :) na szczęście umiem się zachować w takiej restauracji więc nie stresujcie się ;D noo ale.. na koniec.... wiecie Ile kosztował obiad dla pięciu osób.... jakieś 500 ZŁOTYCH !! masakra... nie jadłem jeszcze tak drogiego obiadu... głupio mi było ale...
Eduardo to młody chłop :) ma jakieś 29 lat... i jest kurewnie dorobiony... myślę że można powiedzieć że na nasze ma jakieś kilka baniek....
Pytałem Go czemu mi pomaga i w ogóle... a On że... 10 LAT TEMU NIE MIAŁEM CO JEŚĆ... UDAŁO MI SIĘ W ŻYCIU... ALE NIE ZAPOMNIAŁEM JAK TO JEST NIEMIEĆ NICZEGO... coś w tym stylu ale po Hiszpańsku.... ja po prostu zdębiałem... było mi niezwykle miło... widać że nie wszyscy mają tak że szybko zapominają jak to jest nie mieć nic... byłem jestem i będę wdzięczny do końca swych dni za te dwa dni !!!! bo przeżyłem coś czego raczej już nie przeżyję w swoim życiu :) Dobry człowiek niezwykle :)
Wróciliśmy, na spokojnie do spania każdy w swoją stronę :) i jak to kultura sprawia.. z rana miałem wszystkie rzeczy ładnie pozbierane w kupkę :) i mówię że dziś już jadę... wiecie NIE MOŻNA NADUŻYWAĆ GOŚCINNOŚCI I DOBROCZYNNOŚCI !!! takie są zasady... :)
Odwieźli mnie do Playa Del Carmen :D
Tu jest tak w CHU.... TURYSTÓW że się to w głowie nie mieści... a szukałem hostelu... :D
Kurde wszędzie nocleg około 170 pesos... w ch... taniej było w hostelu który nazywał się „HOSTEL CHE” z zasady nie mogłem tam nocować :D dlatego poszedłem właśnie tutaj gdzie jestem ;D Ok nocleg kosztuje 37 zł ale zaraz się dowiecie czegoś :D
Prowadzi Hostel Słowak z którym rozmawiam po Polsku :D spoko ziomek :D poza tym pracuje tu 50-cio letni CZECH :) super koleś :D po kryjomu mi bierze ciuchy do pralki :D żebym nie płacił za pranie :D poza tym w pierwszy wieczór CHLALIŚMY na całego... no bo ej SŁOWIANIE się spotkali ;D było dobrze !! pierwszy dzień nie poszedłem do roboty... niestety ale...
Właśnie na drugi dzień poszedłem do roboty na dwie i pół godziny.. i zarobiłem KROCIE !! ale chcę Wam opowiedzieć coś o tym mieście.. a raczej to co tutaj lub KOGO tutaj można spotkać...
Ludzie będąc tutaj na głównej dróżce turystycznej wieczorem... spotykasz KOBIETY (facetów pewnie też ale się nie skupiam) ale kobitki normalnie jak z filmów Amerykańskich... Młode.. jak i mamusie.. ale takie perfekcyjne !!! kurde jak bym oglądał Amerykan Pie !! :) Latynoski wożące się po mieście to kolejny temat.... który będziemy omawiać na żywo bo w sumie tego opisać się nie da !!!! :)
Zastanawiam się... wiece... puszczam bańki.. One zachwycone cieszą się... ale nie wiem czy do baniek czy do mnie :D haha żartuje.. wiem że to bańki mydlane :) co ja mogę :D hahaha !!! ale pomarzyć można ;D
No cóż Ogólnie chodzi o to że zaraz idę pracować... po raz trzeci... (mimo że wczoraj mnie pogoniła policja... bo chodnik był cały od płynu)mam to kajś.. zaryzykuje dla takiej kasy :)
Chodzi o to że jestem SZCZĘŚLIWY.. od Poniedziałku rana ruszam do Chichzan Itza... czyli najsłynniejszej Piramidy !!! drugie to Podziemne Jeziora tzw Cenotes... potem będę PŁYWAŁ Z ŻÓŁWIAMI W MORZU!! A NA KONIEC Piękne ZOO !! Nieopodal Cancun... no i 28 czerwca WYLOT !! DO MANCHESTERU....
Dlaczego zwiedzę to wszystko?? Bo zarobiłem jakieś 550zł może 500zł !!! co sprawia że stać mnie na spełnienie na koniec tych marzeń.. jedyne co mnie martwi to to że mogę się nie wyrobić by zrobić to w pięć dni ;D ale co ja nie dam rady??? !!!!!! a wstęp do tych miejsc jest bardzo drogi... kurde
Jest pięknie :) farta jak zawsze miałem, mam i BĘDĘ MIAŁ !!!
PRZEZ ŚWIAT NA FAZIE !! NA PEŁNEJ K.%#!E :D
Koleżanki ze zdjęć też bardzo miłe :) Argentynki !!bardzo ładne i bardzo miłe :) nie widać ich bo są czarne haha ;D a ja utwierdzam się w tym że ja jestem prawdziwym BIAŁASEM ;D w sumie to bardzo miłe :D
Dzięki że dotrwałaś, dotrwałeś do końca....
Chciałbym tradycyjnie co jakiś czas... wstawiać Fan Page ludzi nie za ich prośbą lecz wstawiać BO SERIO POLECAM ICH ZAJEBIŚCIE !!!
Chodzi o to że znamy się z ŚLONZAKOMI ON TOUR od prawie dwóch lat... i jako że HANYSY JAK BRACIA powinni się zawsze wspierać i w miarę możliwości WSPÓŁPRACOWAĆ to chcę Was o czymś POINFORMOWAĆ.... NIESPODZIANKA !!!
ŚLONZOKI ON TOUR&PRZEZ ŚWIAT NA FAZIE oficjalnie zaczynają współprace w pewnym projekcie... a w jakim?? Pamiętacie pewną piosenkę... z pewnego filmiku... tą śmieszną ;D
Możecie się spodziewać profesjonalnego Nagrania jak i TELEDYSKU !!! za kilka MIESIĘCY :D
Polecam Polubić FAN PAGE !!! jest to współpraca nie spisana na piśmie.. nas Obowiązuje Hanysowski Kodeks Honorowy my papierów nie potrzebujemy:)
Chłopaki do zobaczenia już za półtorej tygodnia !!! :D
Pozdrawiam Kochani ;D Zostawcie po sobie Komentarz ;D i nie bójcie nic Emotikon grin będziecie mieli co oglądać jeszcze przez wiele miesięcy ;D tylko cierpliwości ;D

YOOOOOOŁ ;D






























8 komentarzy:

  1. Fazowski dawaj nowe filmy , posty :D nic nie dodajesz nuda;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądam wpisy na fb na bieżąco, yt również prawie od początku. Dopiero dziś tutaj dotarłem :P
    Brakuje świeżych wpisów, także czekam, pozdro od Ślonzoka za granicą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądam wpisy na fb na bieżąco, yt również prawie od początku. Dopiero dziś tutaj dotarłem :P
    Brakuje świeżych wpisów, także czekam, pozdro od Ślonzoka za granicą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowita podróż. Jaram się jak pochodnia, wspieram wszystkie takie inicjatywy. Sam staram się jeździć, mimo 28 dni wolnego we wakacje. Pozdro! Powodzenia w Indiach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. jestes przeeee kozak !! podziwiam twoja odwage i nieugietosc wspomnienia bedziesz mial najlepsze jakie sie da .zyjesz pełnią życia.

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń