poniedziałek, 22 czerwca 2015

05/05/2015 FAZOWSKIE ROZKMINY #2

Hm... jestem pod ciągłą obserwacją KONFIDENTA lub KONFIDENTKI LEWACKIEJ !! Cały czas czy to tutaj.. czy na prywatnym koncie FB ktoś mnie zgłasza... i to chyba osoba znajoma... tak to jest Emotikon smile jak się OBRAZI "wyzwoleńców" Polski... ARMIA CZERWONA !! kur..y jeba..e !!! albo naruszyłem ich uczucia związane z pojazdem po Komuchach albo nie pasowało im słowo PED...Ł !!! ale spoko ja już rozumiem... o co chodzi Emotikon grin
Ej a tak dodatkowo... chcecie wiedzieć ile Fazowski zarobił na filmie z pingwinami.... Emotikon grin
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
12,44 zł Emotikon grin
Szał ch.. Emotikon grin jest co przepić Emotikon smile ale chyba na Ukrainie bo w Polsce to stykło by mi ino na Amarene ale... nie jestem jej fanem jak Tef ale z Tobą Tef mogę je przepić.. pod samą Biedrą !! będziemy Hejtować wszystko Emotikon grin
.
.
.
a jeszcze jedno info...
.
.
.
KURDE!! jeśli chodzi o oglądalność...
90% to faceci...
10% to kobitki Emotikon frown
Ej kurcze... jak to jest ??? 70 % na 30% bym zrozumiał ale 90%na 10% Emotikon grin
Ale spoko Emotikon smile słodkie nagrania też mamy Emotikon grin hah Emotikon smile
Pozdrawiam "Przez Świat na Fazie" !! na pełnej Kurwie Emotikon grin
PS: właśnie uświadomiłem sobie że ten filmik pojawia się na SADISTICU... a raczej tam siedzą faceci.. Emotikon grin
PS2: no to ja i kto ?? jak myślicie


 Emotikon grin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz